Terug naar overzicht
salons de norfolk in sint truiden is goed naar het schijnt!Groetjes,Karen22.12.2006Ps ben je van sint truiden? Ik ook!
Hallo Karen, ik ben van Orsmaal, gehuchtje tussen Tienen en St-Truiden :o)Heb er nog nooit van gehoord, maar ik zoek t eens op. Wanneer ga je trouwen? Alvast bedankt!
Hey AnneloreIk ben net als jij afkomstig van orsmaal. Feestzalen die je daar hebt zijn o.a. Hof ten Steen (nieuw sinds maart), Gastromik, Het fijn genoegen...Hopelijk ben je hier iets mee!Groetjes,Els09/09/2006
hallo Annelore,ik ben afkomstig van Tienen en ben op 3 juni getrouwd in hof ten steen in orsmaal.Ik kan het je echt aanraden, het is pas nieuw, niemand kent het en het is geweldig mooi.Info vind je op www.hoftensteen.be succes met je zoektochtVéronique, al 84 dagen gelukkig getrouwd
Hoi, Wij trouwen id Waterhoek in Geetbets.Grtjs,Karen30-6-07
Wij trouwen op 16/08/08 en zijn ook nog op zoek naar een geschikte zaal. We zijn gaan zien in de Waterhoek, maar de kleine zaal was te klein en de grote te groot voor onze feest. En Hof Ten Steen in Orsmaal is inderdaad een prachtige locatie, maar enorm duur, ze vraagt 1500 euro alleen al voor de huur van de zaal, dan hebt ge nog niets gegeten... Dan dachten we aan eht Posthof, maar blijkbaar is die man alcoholieker, en dat risico wil ik dan ook liever niet nemen. Wij blijven op zoek, laat me weten als jullie iets goed gevonden hebben!
wij zijn net getrouwd in hof ten steen, een echte aanrader. oké 1500 € is niet niks maar je trouwd maar 1 keer(hoop ik :-)Felix Alen was de traiteur en is echt wel top. Leuke locatie - lekker eten en goede muziek! wat wil je meer. If you pay peanuts you get monkeys! :-))