Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zelf maken of niet?

  9-5-2012 20:58:18
Dag bruidjes,

Ik ben enorm aan het twijfelen om de uitnodigingen te laten maken, of om ze zelf te ontwerpen... Alleen weet ik niet zo goed hoe hieraan te beginnen... Zijn er bruidjes die tips hebben of eventueel een voorbeeldje willen doorsturen? Om mij een beetje op weg te helpen :-).

Alvast bedankt!
Groetjes, Joke
(joke.thielemans@hotmail.com)

Joke
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1813


Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:07:13

Hey!
Wij hebben zowel voor de familie als voor de avondgasten zelfgemaakte kaartjes.
De kaartjes voor de familie zijn handgemaakt voorbeelden heb ik genomen in Pipoos (shopping centrum wijnegem) en ava (lier).
De kaarten voor de avondgasten heb ik samen met men vriend gemaakt in vistaprint.be
En dan fotokes van ons zelf op reis op de voorkant + want trouwachtige dingen erbij (taart, bloemen ed).

xxx

Hadass



Lies
18-8-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:10:36

Hey joke, wij hebben ze zelf gemaakt, je kze hier vinden': http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=408158 --------------- ik zou zeggen, als je het echt wil doen, niet twijfelen, maar je moet er wel het geduld en nodige doorzettingsvermogen voor hebben. Een tip: ga niet meteen al je spullen bij ava zoeken, vaak zijn ze daar erg duur, en kan je elders ook vinden.... Ik kocht het papier bij kwarto, en andere spullen bij atita, misschien kan je ze eens googelen en is er ook wel eentje in jouw buurt.... Maar de voldoening is des te groter, omdat je het helemaal zelf in handen hebt, en de complimenten doen dan ook echt deugd :) veel succes alvast! Mijn ontwerp is een compilatie van ideeën die ik van op marthastewardweddings.com haalde, misschien kan je daar ook en kijkje nemen. Groetjes, Lies!



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik9-5-2012 21:53:04

Hoi,
als je iemand in je familie of vriendenkring hebt die grafisch ontwerper is, kan je aan hem/haar vragen om je, obv voorbeelden uit 'n boek bijvoorbeeld hiermee aan de slag te gaan.
Zo kan je nog makkelijk wat switchen in kleur, model,...
Wij hebben niet met'n foto gewerkt (waarschijnlijk wel voor de misboekjes), maar gewoon met tekst "Wij trouwen" en onze namen.
Zo konden we er ook zelf voor kiezen om langwerpige kaarten te kiezen: vonden we mooi staan en scheelt ook tov een vierkante kaart voor postzegels.

Collega van mij heeft ontwerp via iemand van internet gebruikt en dat dan gewoon bij een drukker laten afwerken.

Groetjes!




Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik9-5-2012 22:33:48

Wij hebben op het Internet een studente grafische vormgeving gevonden die onze ideeën op papier heeft gezet. Spotgoedkoop en een leuk, uniek resultaat!

(Ik heb je een privé-berichtje gestuurd met de link naar onze uitnodiging en de gegevens van die studente)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-5-2012 7:16:45

ik heb de onze helemaal zelf gemaakt. ik geef toe ik heb er uuuren en uuuren in gestoken maar ze zijn zoo super van resultaat.
wij vonden echt geen enkele uitnodiging echt 100% ons ding en dan ben ik maar zelf begonnen met photoshop enz. Ik moet zeggen, ik heb veel geleerd, gevloekt en gelachen, het was een hele ervaring. Ik zal de onze een keertje mailen.



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik10-5-2012 8:35:20

Wij trouwen 15 september voor de wet en dan pas in juli voor de kerk. 15 september gaan we met de suite iets gaan eten, daarom dat we voor hen een uitnodiging hebben gemaakt.

We hebben dit gedaan via GIMP, een programma à la photoshop.
Ik stuur het eens door.

Grtjs!



Eline
23-6-2012
 Meld misbruik10-5-2012 13:39:38

Ik heb ook mijn uitnodigingen zelf gemaakt, heb deze in Word ontworpen en bij vistaprint afgedrukt, we kregen veel reacties dat onze uitnodigingen heeel mooi waren. Toch leuk dat je dan kan zeggen dat je zelf gemaakt hebt.



Tina
23-6-2012
 Meld misbruik10-5-2012 13:59:18

Hey!

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt via Poobies.com.

We zijn er heel tevreden van, van de kwaliteit en van de service.
Wij hadden ze zondagavond besteld en hebben ze dinsdag of woensdag ontvangen.

Succes!

Groetjes



Sofie
25-5-2012
 Meld misbruik10-5-2012 16:44:05

Hoi Joke,

Ik ben grafisch ontwerper in bijberoep en voor onze trouw heb ik onze uitnodigingen ook zelf ontworpen.
Als je een voorbeeld en/of meer informatie wilt, kan je me steeds mailen:
info@sofiasenchantedworld.be of sofie.deleus@gmail.com

groetjes,
Sofie



Joke
13-4-2013
 Meld misbruik10-5-2012 20:46:48

Hallo allemaal,

Amai superleuke dingen heb ik al gezien! Een pluim voor iedereen :-).
Ik ga eens alles rustig bekijken, en dan zelf aan de slag!

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info