Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij Baeyens

  5-5-2012 18:23:31
Wij hebben niet zo'n beste ervaring gehad met Drukkerij Baeyens uit Berchem.

Omdat er zoveel drukkerijen enkel werken via een site, en omdat wij eerder opteren voor een menselijk contact (papier voelen, ideeën uitwisselen, verschillende drukken bekijken), hebben wij ervoor gekozen om onze uitnodigingen bij hen te bestellen. Ze hebben veel keuze, dat wel, maar de service is nogal ver te zoeken.

Vooreerst is de stijl van klanten te bedienen op z'n minst uiteenlopend te noemen. De oude vader heeft een bijzonder rommelige en verwarde aanpak, terwijl voor de dochter alles niet snel genoeg kan gaan. Dan krijg je als klant niet echt het gevoel dat ze met je bezig zijn, terwijl je toch voor een aanzienlijk bedrag komt besteden in hun winkel. Vooral bij de dochter kregen wij het gevoel wandelende portefeuilles te zijn.

Wij hadden twee types van uitnodigingen besteld: het merendeel voor de kerk en het avondfeest, en een kleine hoeveelheid enkel voor de kerk. Na vier proefdrukken was er eindelijk een mooi resultaat, ware het niet dat de uitnodigingen voor de kerk nog waren gebaseerd op een eerdere proefdruk en nog meerdere fouten bevatten! Wanneer je uiteindelijk voor bijna 600 euro aan 50 uitnodigingen bestelt, mag je toch wel enige inzet en toewijding verwachten. Niet dus.

Enfin, uiteindelijk zijn de uitnodigingen voor de kerk na een week goed en wel herdrukt, maar ons zien ze hier in elk geval niet terug. Zelfs excuses of een kleine geste waren er teveel aan.

Jan
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1648


Ann
9-6-2012
 Meld misbruik6-5-2012 9:33:55

Oei, dat is niet zo tof natuurlijk. Wij kozen wel voor persoonlijke aanpak en bij ons was het wel een mooi resultaat. Ik had ze zelf ontworpen en doorgestuurd, maar het uiteindelijke resultaat was mooi en afgewerkt.



Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 8:32:00

Hey Jan,

Dan heb je nog geluk gehad wij hebben 1.5maand moeten wachten op onze uitnodigingen.
We hebben verschillende keren gemaild en iedere keer gingen ze wel klaar zijn zeiden ze maar uiteindelijk heeft het dus 1.5maand geduurd, ik las op het forum dat de meeste uitnodigingen op 1 a 2weken klaar zijn daar dus blijkbaar niet.

Geen echte aanrader dus.
goetjes
Joeri



Jan
29-9-2012
 Meld misbruik7-5-2012 9:22:38

Pardon? Anderhalve maand? Waarin is er zoveel tijd gekropen dan?

Dan mogen wij nog van geluk spreken dat het zo snel achter de rug was.



Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik7-5-2012 13:25:01

Dat weet ik ook niet Jan.
We hadden alles bij hun besteld dus normaal mocht dit zeker niet zolang duren.
Een proefdruk hebben we nooit gekregen, alleen een afdrukje dat via mail is gestuurd.

Er waren geen fouten dus we hebben na 3dagen beslist dat ze mochten gedrukt worden en toch hebben we dan nog 1.5maand kunnen wachten.

Het leek me een klein knus winkeltje daar je denkt dat je nog goed geholpen gaat worden maar het is zeker niet voor herhaling vatbaar!!



Jan
29-9-2012
 Meld misbruik7-5-2012 13:51:56

Enneuh... gewoon uit nieuwsgierigheid; voor welk model uitnodiging hebben jullie gekozen? Wij hebben een heel klassiek model gekozen, wat in zekere zin toch ook origineel is omdat je het zo weinig ziet.

Wat betreft de proefdrukken, daar hebben wij er vier van gehad, maar het kan niet dat je voor de definitieve druk teruggrijpt naar een eerder model met fouten in.

De tarieven voor de fotografie waren ook al helemaal om te lachen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info