Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij suite - gewone winkel, geen suitekledij!

3-5-2012 16:47:06
Dag bruidjes,

Nog een vraagje :-)

Mijn mama, getuige, zus en schoonmama zouden zich willen opkleden, maar geen suite kledij kopen, kwestie van hun outfit nadien nog te kunnen dragen. Ik zou wel graag hebben dat het wat bij elkaar past en dus niet één iemand zomercollectie draagt en de andere wintercollectie. Dus gaan we samen winkelen (o, help!) :-)

Heeft iemand tips, regio oost-vlaanderen, waar we kunnen gaan winkelen?

Alvast bedankt!

Sara
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1141

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik3-5-2012 18:15:27

Ik heb niet direct maar ik wens je veel succes die dag

inge
15-9-2012
 Meld misbruik3-5-2012 19:11:29

Wij zijn ook samen gaan winkelen, wou iets in dezelfde kleurtinten voor de suite. Een ramp is dat, 't is te zeggen heel moeilijk. Mijn ma heeft een kleedje gekocht, dat ze nu toch niet gaat dragen. Ze wil iets anders ( lees meer klassevol), is een mooi hoor, maar van Giovane, een merk dat je in veel winkels vind. Dus vindt ze het te riskant .... als er een ander mee afkomt.
Ik raad aan om met niet meer dan drie te gaan. Dan kan je u focussen op die ene of twee personen. Ik ben met mijn schoonma apart geweest en zij heeft iets gevonden. En op haar gemak kunnen nadenken en beslissen, want had ook al iets gekocht waar ze spijt van van had. Je wordt teveel overdonderd met al die supporters mee, heb ik nu zelf ondervonden. En dezelfde kleurtinten heb ik ook laten varen. Veel succes.
Wat betreft winkels in Oost-Vlaanderen. Kan je niet echt helpen.

gwenda
20-7-2012
 Meld misbruik3-5-2012 19:29:21

Hey Sara

Mijn moeder draagt ook geen suitekledij. Zij heeft voor onze trouw haar kledij
bij "De Koster" in Sinaai gevonden. Voor mijn zus haar trouw heeft ze daar ook
haar kleed gekocht. Ze hebben daar o.a. Marie Mero enz...
http://dekoster-fashion.be/collectie/
Je moet maar es kijken hé, mss bevalt het je wel. Veel succes alvast.

ilse
1-12-2012
 Meld misbruik3-5-2012 22:45:19

de close-up winkels van Katja Retsin vind ik geweldig!http://www.close-up.be/index-splash.html succes!

Sara
22-9-2012
 Meld misbruik4-5-2012 10:48:26

Bedankt!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...