Terug naar overzicht
Het is inderdaad de moeite om te wachten tot de beurzen. De korting dat je krijgt is niet zo immens groot, maar als je daar veel dingen kan kopen, spaar je wel een beetje uit. I & H01/09/07
Mijn ervaring is wel dat meestal de duurste mensen op die beurzen staan. Bovendien vind ik de inkom voor zo'n beurs ontzettend duur! Maar je doet ermee wat je wil natuurlijk!groetjes,Els
Hey,Ik heb ook al gehoord van mensen die trots waren op hun 10 percent korting op trouwringen, maar uiteindelijk krijg je die bij de juwelier zelf ook wel. Maar zo'n beurs geeft wel de gelegenheid om eens te zien wat er allemaal mogelijk is natuurlijk! Laat je gewoon niet te veel opjagen door verkopers die zeggen dat het al hoog tijd is voor dit of dat, want het is echt commerce...Groetjes,Miriam
Wij hebben op de beurs een afspraak gemaakt voor de trouwkaarten, 20% korting gekregen met de bon, afspraak gemaakt voor trouwringen: de ring van mijn man gratis met de bon van de beurs, gratis schoenen bij mijn bruidsjurk als beursaanbieding. Dus je ziet, het loont wel de moeite!GroetjesNathalie08-09-06