Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kortingen of acties via beurzen?

21-8-2006 23:14:00
Hallo bruidjes

Ik vroeg me af of er op beurzen kortingen gegeven worden of acties gedaan worden, bijvoorbeeld op trouwkleding, vervoer, fotograaf en dergelijke?

Wij zijn nu volop aan het uitkijken, maar misschien wachten we dan beter tot oktober - november om iets vast te leggen.

Wie weet dit?

Groetjes,
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 337

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik22-8-2006 8:05:44

Het is inderdaad de moeite om te wachten tot de beurzen. De korting dat je krijgt is niet zo immens groot, maar als je daar veel dingen kan kopen, spaar je wel een beetje uit.

I & H
01/09/07

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-8-2006 9:40:59

Mijn ervaring is wel dat meestal de duurste mensen op die beurzen staan. Bovendien vind ik de inkom voor zo'n beurs ontzettend duur! Maar je doet ermee wat je wil natuurlijk!

groetjes,
Els

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik22-8-2006 10:55:30

Hey,
Ik heb ook al gehoord van mensen die trots waren op hun 10 percent korting op trouwringen, maar uiteindelijk krijg je die bij de juwelier zelf ook wel.
Maar zo'n beurs geeft wel de gelegenheid om eens te zien wat er allemaal mogelijk is natuurlijk!
Laat je gewoon niet te veel opjagen door verkopers die zeggen dat het al hoog tijd is voor dit of dat, want het is echt commerce...

Groetjes,
Miriam

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik22-8-2006 19:37:35

Wij hebben op de beurs een afspraak gemaakt voor de trouwkaarten, 20% korting gekregen met de bon, afspraak gemaakt voor trouwringen: de ring van mijn man gratis met de bon van de beurs, gratis schoenen bij mijn bruidsjurk als beursaanbieding. Dus je ziet, het loont wel de moeite!
Groetjes
Nathalie
08-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...