Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksbedankingen Huyze Miekado

  24-4-2012 10:11:10
Wij trouwen eind mei en waren al een tijdje op zoek naar geschikte bedankingen voor onze ouders. Via deze website kwamen we terecht bij Huyze Miekado in Torhout. Wij zelf zijn van Antwerpen dus het was wel een eindje rijden, maar het bezoek meer dan waard!!
In de winkel aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen. er werd ons getoond waar de categorie huwelijksgeschenken lagen en verder mochten we rustig kijken en als we vragen hadden moesten we het maar laten weten. Na rustig te hebben rondgekeken hebben we een keuze kunnen maken uit hun ruime aanbod. Er waren echt super ideetjes bij wat het alleen maar moeilijker maakte om te beslissen.
Uiteindelijk hebben we bedankingen gevonden voor de ouders, een gastenboek gevonden en een kistje om de enveloppen in te steken. Bovendien hebben we ook nog leuke ideetjes opgedaan voor de toekomst want naast trouwartikelen hebben ze ook geboortegeschenken. Ook om de bestellingen nadien op te halen waren ze zeer inschikkelijk en behulpzaam.

Kortom, voor ons een tocht die de moeite waard was en een echte aanrader voor iedereen die nog bedankingen of andere leuke ideetjes zoekt.

Dus allen naar Huyze Miekado in Torhout !!

Glenn
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1310


sofie
21-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 10:39:49

tof hé. Al mijn spullen komen ook van deze winkel.
welke bedankingen heb je gekozen?

groetjes sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...