Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindjes op receptie?

  23-4-2012 22:52:04
Hallo iedereen,

Wij geven een aparte receptie voor mensen die we niet op ons avondfeest uitnodigen. Op ons avondfeest zullen geen kinderen aanwezig zijn, uitgezonderd de onze maar die gaan in de loop van de avond naar huis met een babysit.
Voor de receptie had ik gedacht om de kinderen (zouden er een 10-tal zijn) wel te vragen maar mijn vriend vindt het niet echt kunnen om kinderen te vragen op een huwelijk.
Hoe doen jullie dat? Graag jullie mening.

Bedankt!!

Wendy

Wendy
28-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1376


mieke
13-7-2013
 Meld misbruik23-4-2012 23:26:04

wij moeten op twee juni naar een receptie van een vriendin en daar mogen de kindjes mee. voor een avondfeest zou ik ook geen kindjes meevragen.
groetjes mieke



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik24-4-2012 7:54:56

Bij ons mogen de kindjes meekomen naar de receptie, maar niet naar het avondfeest. Het zijn er niet zoveel dusja, niet echt een probleem bij ons :) Een nicht van mijn verloofde zal waarschijnlijk net bevallen zijn dan, als ze komt en ze wil haar kindje meebrengen dan heb ik daar ook geen problemen mee, maar wij zullen gewoon geen kindertafel of zoiets voorzien :)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik24-4-2012 7:58:42

Wij hebben wel kinderen uitgenodigd op de receptie (een dertigtal in totaal). We hadden een springkasteel voorzien en 'kindvriendelijke' hapjes en drankjes. Dat was een groot succes :-) De kinderen hebben zich geweldig geamuseerd (waaronder dus ons zoontje) en de volwassenen hadden tijd om rustig te babbelen, omdat de kinderen aan het spelen waren. We hadden ook nog een babysit mee, die een oogje in het zeil hield.

Voor de receptie vind ik het wel handig als je je kinderen mag meenemen, voor een avondfeest vind ik het vanzelfsprekend dat de kinderen thuis blijven.



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik24-4-2012 8:32:08

Hoi Wendy

Bij ons ook geen kinderen op de receptie en avondfeest, enkel ons zoontje en men metekindje dat ook bruidsmeisje is zullen tot de receptie blijven en hierna naar huis gaan. Wil voor alle gasten een spetterende en onbezorgde feest :-)
Het zou ook moeilijk zijn denk ik als mensen na de receptie hun kinderen naar huis moeten doen en dan terugkomen, dan hebben ze misschien al een glaasje op...

Groetjes



sofie
8-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 9:51:23

Wij vinden het net heel belangrijk dat op onze receptie veel kinderen zijn. Aangezien we zelf 2 kleine kinderen hebben is het logisch dat ook veel van onze vrienden kinderen hebben. Ons trouwfeest moet ook een feest voor onze kids zijn. Daarom voorzien wij ook wat accomodatie voor de kleintjes.
Ik vind het nogal raar om kinderen uit te sluiten eerlijk gezegd. Meestal weten de ouders zelf wel of hun kinderen in staat zijn om al of niet mee te gaan. Als je een receptie start om 19u of later dan denk ik niet dat veel mensen hun kids zullen meebrengen....
Maar ik ken jullie natuurlijk niet hé. Ik weet niet wat jullie instelling is of als de kinderen in kwestie wel gehoorzaam zijn of eerder echte deugenietjes....

Succes nog xxx



Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik24-4-2012 11:01:53

Hey,

Bedankt voor de reacties. Aangezien we op een vrijdag trouwen zouden we de receptie laten starten rond 17u30 of 18u. De avondgasten zouden dan 1 uurtje later toekomen voor nog een kleine receptie om dan tegen 19u30-20u aan tafel te gaan wanneer de eerste receptie-gasten naar huis gaan. We hebben nog wel even de tijd om daar verder over na te denken.

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info