Terug naar overzicht
Wij gaan trouwen !
Op zaterdag 15 september 2012 zullen wij elkaar het Ja-woord geven om 13u00 in het gemeentehuis van ........
U bent vqn harte welkom om 16u45 op onze huwelijksceremonie in het .......... waar onze liefde bezegeld zal worden.
Aansluitend zullen wij om 18u00 het glas heffen op deze heugelijke gebeurtenis tijdens de receptie gevolgd door het avondfeest.
Gelegenheidsadres: ......., te ........
Angie ...... & Stijn ......straat. - gemeente
Apart kaartje/
Gelieve ons even te laten weten of u er op onze huwelijksceremonie en/of avondfeest bij kan zijn.
Graag uw bevestiging per mail op...... of telefonisch op..........voor.......... Vrijblijvende cadeautip: envelop + 1 ( win for live tekentje)
Ziet er goed uit. Maar twee correcties: "vqn" --> wordt waarschijnlijk "van"?En volgens mij is het "heuglijke" en niet "heugelijke"...
Zoals Evelien, vind ik het aparte kaartje ook overbodig bij jullie als iedereen naar alles mag komen. Daarnaast zou ik niet met "zullen" of "zal" werken. Bij ons staat er : "op 9 juni geven wij elkaar het ja-woord om 15u in de [locatie]"Ik vind die zullen een beetje overbodig.
Ik weet niet of je van plan bent dat lettertype te gebruiken, maar ik vind het echt moeilijk leesbaar, mooi lettertype dat wel. Ben het ook eens met Evelien.