Terug naar overzicht
meestal drie maand zeggen ze
Wij trouwen een weekje na jullie en de onze worden volgende week verstuurd.Volgens de 'etiquette' is het 6-8 weken op voorhand, maar dat vind ik wat te weinig aangezien we in de vakantieperiode trouwen.
Wij trouwen een week voor jullie en wij gaan onze uitnodigingen 13 mei uitdelen. Aangezien we dan een babyborrel van de familie hebben en al een groot deel gewoon kunnen afgeven.We hebben wel al een save the date mail verstuurd, 6 maand voor ons huwelijk.Groetjes
wij hebben ze einde februari verstuurd en trouwen op 11 mei. en ze moesten verwittigen voor 31 maart.
wij verzenden onze uitnodigingen begin september en trouwen 12 december. en ze moeten ons verwittigen voor 12 oktober. Maar wij hebben nu wel een dresscode en we willen de mensen de tijd geven om iets te vinden .
De onze gaan deze week de deur uit. Dus een 7 tal weken op voorhand.
Wij trouwen op 6 juli en de onze gaan de week van 7 mei de deur uit, 2 maand op voorhand dus, we gaan vragen om te bevestingen voor 1 juni.Groetjes Marijke
Bij ons zijn ze exact 8 weken voor de trouw de deur uitgegaan, dat leek ons een redelijke termijn. Groetjes
Drie maanden lijkt me nogal veel, zelfs met de vakantieperiode.. In principe is 6 tot 8 weken wat er als standaard aangenomen wordt..
wij trouwen ook 6 juli en we hopen ze volgende week te kunnen posten! De uitnodigingen liggen thuis al te blinken alleen de enveloppen moeten nog geschreven worden (en gekocht) !
Ik lees hier bij sommige onder jullie dat julli vragen om te bevestigen meer dan een maand voor jullie huwelijk.Wij gingen de uitnodigingen begin volgende week versturen, dus begin mei (is dus 8 weken op voorhand. en te bevestigen voor 15 juni.vinden jullie dit te laat om te bevestigen?
Hoi Veronique, Ik vind dat echt wel laat. je moet er echt rekening mee houden dat er veel mensen nog niet hebben gereageerd op de einddatum. Je lmoet hen dan zelf nog gaan contacteren waar veel tijd ik kruipt.Zie maar enkele berichten verder...Groetjes, Vicky