Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe lang vooraf uitnodigingen versturen????

23-4-2012 19:30:37
de titel zegt het eigenlijk al.... hoelang vooraf versturen jullie de uitnodigingen? wij hebben een eigen ontwerp dat eigenlijk zo goed als af is, aan den tekst moet nog iets veranderd worden een vriendin van mij doet dit maar die heeft ook zo'n drukke agenda en ik ben lichtelijk in paniek dat we aan de late kant zijn?!

sofie
15-8-2023
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1271

natje
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:43:26

meestal drie maand zeggen ze

Els
4-8-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:45:36

Wij trouwen een weekje na jullie en de onze worden volgende week verstuurd.
Volgens de 'etiquette' is het 6-8 weken op voorhand, maar dat vind ik wat te weinig aangezien we in de vakantieperiode trouwen.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:48:54

Wij trouwen een week voor jullie en wij gaan onze uitnodigingen 13 mei uitdelen. Aangezien we dan een babyborrel van de familie hebben en al een groot deel gewoon kunnen afgeven.
We hebben wel al een save the date mail verstuurd, 6 maand voor ons huwelijk.

Groetjes

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:15:46

wij hebben ze einde februari verstuurd en trouwen op 11 mei. en ze moesten verwittigen voor 31 maart.

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:29:09

wij verzenden onze uitnodigingen begin september en trouwen 12 december. en ze moeten ons verwittigen voor 12 oktober. Maar wij hebben nu wel een dresscode en we willen de mensen de tijd geven om iets te vinden .

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 8:52:11

De onze gaan deze week de deur uit. Dus een 7 tal weken op voorhand.

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 9:27:26

Wij trouwen op 6 juli en de onze gaan de week van 7 mei de deur uit, 2 maand op voorhand dus, we gaan vragen om te bevestingen voor 1 juni.

Groetjes Marijke

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik24-4-2012 9:43:44

Bij ons zijn ze exact 8 weken voor de trouw de deur uitgegaan, dat leek ons een redelijke termijn.

Groetjes

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik24-4-2012 12:46:26

Drie maanden lijkt me nogal veel, zelfs met de vakantieperiode.. In principe is 6 tot 8 weken wat er als standaard aangenomen wordt..

ann
6-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 19:41:43

wij trouwen ook 6 juli en we hopen ze volgende week te kunnen posten! De uitnodigingen liggen thuis al te blinken alleen de enveloppen moeten nog geschreven worden (en gekocht) !

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:07:54

Ik lees hier bij sommige onder jullie dat julli vragen om te bevestigen meer dan een maand voor jullie huwelijk.

Wij gingen de uitnodigingen begin volgende week versturen, dus begin mei (is dus 8 weken op voorhand. en te bevestigen voor 15 juni.
vinden jullie dit te laat om te bevestigen?

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 20:26:46

Hoi Veronique,
Ik vind dat echt wel laat. je moet er echt rekening mee houden dat er veel mensen nog niet hebben gereageerd op de einddatum. Je lmoet hen dan zelf nog gaan contacteren waar veel tijd ik kruipt.
Zie maar enkele berichten verder...

Groetjes, Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info