Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fout in uitnodiging!!!

23-4-2012 18:06:11
Paniek!!! Ik heb net een fout in onze uitnodigingen ontdekt!
Op de achterkant staat een citaat en ik ben blijkbaar een woord vergeten, waardoor de tekst geen steek meer houdt!
(Er staat: "Such is my love, to thee I belong. That for thy right myself will bear all wrong." Niemand zal dit begrijpen natuurlijk, want het moet zijn: "Such is my love, to thee I SO belong, that for thy right myself will bear all wrong.")
Pfff.... En alles is al gedrukt (& betaald), ik moet ze alleen nog wat afwerken (strikjes knopen) en dan versturen, wat ik nu niet meer zie zitten!

Elke
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 964

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:13:54

Hey Elke, het is nog niet zo'n gigàntische fout en ik denk ook niet dat de mensen daar over zullen struikelen. Maar ik begrijp wel dat je je er aan stoort! Ben je zeker dat jij de fout hebt gemaakt en niet de drukker? Anders zou ik mss toch de drukker eens aanspreken? Succes!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:19:58

Hoi Elke,
het is misschien een fout in het citaat, maar het is echt niet zo dat het nu compleet onbegrijpelijk wordt. Ik denk zelfs dat de meeste mensen het niet eens gaan opmerken, echt niet. Ik ben vertaler Engels en ik heb er de eerste keer zelfs gewoon overgelezen (en ik had wel door wat je bedoelde). Ik vermoed dat de meeste van je gasten dat ook zullen doen (dus ze er vooral niet op wijzen )
En als dat het enige is wat er misloopt in al je voorbereidingen, valt dat nog prima mee hoor!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:29:03

Mij was het nog niet dadelijk opgevallen dus...
Maak je maar geen zorgen, veel mensen gaan het niet merken...

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:02:44

Als iemand die het citaat niet kent, kan ik zeggen dat het helemaal niet vreemd of raar klinkt zonder de so er bij! Meesten zullen het nooit doorhebben! Begrijp wel dat je het jammer vindt, zou er ook mee bezig zijn, maar no worries, tvalt niet op!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:04:19

hey maak je geen zorgen , ik las er net ook gewoon over... het belangsrijkste is dat de rest van de teksten juist zijn.
Ik begrijp je wel hoor...heb ook een fout ontdekt op onze uitnodigingen => straatnaam van de kerk
Maarja het is nu eenmaal zo en het zou te zot zijn om alles opnieuw te laten drukken hé.
Dus trek het u niet te fel aan... er zijn ergere dingen
xxx Patrizia

iris
30-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 21:19:50

Ikzelf vind ook dat het voor de meeste mensen niet meteen opvalt, maar als je er echt te wakker van ligt, kun je nog altijd een mooi stickertje met het juiste citaat op laten drukken en er overal over plakken, maar ook dit kost iets, neemt nogal wat tijd in beslag en zal misschien harder opvallen dan het oorspronkelijke foute citaat.

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik24-4-2012 19:35:21

Bedankt! Dit stelt mij al een beetje gerust. Ik heb het overwogen om ze eventueel opnieuw te laten drukken, maar zie die extra kost echt niet zitten... Ik weet dat het misschien maar een detail lijkt, maar voor een Shakespearefan als mezelf is dit echt wel pijnlijk. Nu ja, het staat maar op de achterkant, laten we hopen dat niemand het merkt!

letizia
19-5-2012
 Meld misbruik25-4-2012 6:50:10

Het is echt nog te begrijpen hoor!
Wij hebben ook een fout. Bij de vermelding van de ouders (3 paar ouders) staat de naam van de man, dan die van de vrouw. En daarboven staat dan de achternaam vd man en dan van de vrouw. Bij mij staat mijn mama eerst en heeft die precies een andere achternaam :)
Geen haan die er naar kraait, er heeft nog niemand het gezien. Dus sssssssst :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik26-4-2012 17:21:31

Maak je geen zorgen, dit viel echt niet zo op!
Wij hebben een iets grotere fout ... het adres van het gemeentenhuis is verkeerd :)
Wij hebben een nieuw en een oud gemeentenhuis. En aangezien we aangifte moesten doen in het nieuwe, ging ik er ook vanuit dat we daar gehuwd werden ... niet dus.
Maar ik trek er me niks van aan, de gasten zijn verwittigd dat dit door de huwelijksstres is ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info