Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - bijna drukklaar!

23-4-2012 13:30:45
Hallo allemaal,

137 dagen op de teller... onze uitnodigingen zouden begin juni moeten verstuurd worden gezien we bevestiging vragen voor 1 augustus (en met dat zomerverlof zouden mensen dat kunnen vergeten).

Het concept was al heel snel duidelijk, enkel de 'invulling' moest nog een beetje vorm krijgen.
Gezien we geen klassiek diner geven, maar toch wel iets om te eten :-) stelde onze traiteur voor om toch een soort van verloop op de uitnodiging te zetten.
Het is dus ongeveer geworden:

U bent van harte welkom op onze huwelijksparty

Bubbles 19u30

Belgian Favourites 20u30

Sweets 21u30

(dus eigenlijk begint de receptie vanaf 19u30, frietjes met stoofvlees vanaf 20u30 en dessertenbuffet vanaf 21u30).

Het komt misschien raar over...maar ik heb al een aantal van onze 'gasten' horen zeggen 'ja...maar dat is op een vrijdag dat jullie trouwen en wij moeten werken tot 17u30 en dan geraken wij daar niet zo vroeg'.
Ik weet niet wat jullie daar van vinden? Als ik weet dat ik naar een trouw moet op een vrijdagavond, voorzie ik recup of een halve dag vakantie!
Dus wij hebben nu zo iets van: dit is het programma...en de laatkomers missen er dan maar een stuk van.
We willen echt rond 22u45 ten laatste onze openingsdans doen omdat we echt voor een dansfeest gekozen hebben.

Moet ik mij nu egoïstisch voelen ?

Dus, uitnodigingen zijn zo goed als klaar - bijna een vinkje zetten dus!

groetjes

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1201

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik23-4-2012 13:53:25

Dat is helemaal niet egoïstisch! Het is jullie dag en jullie echte vrienden gaan zorgen dat ze er kunnen zijn, kost wat kost!

Leuk concept ook trouwens!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 13:57:55

Oef :-) ik dacht al dat het aan mij lag...
Mercikes!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik23-4-2012 14:04:13

wij trouwen ook op een vrijdag en de meeste gasten werken nog
wij beginnen onze receptie om 18u en 19u diner

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:06:06

We trouwen op dezelfde vrijdag Tamara ;-)
Ah voilà...jullie beginnen zelfs nog vroeger...19u is een mooi uur om te beginnen aan het diner ;-)!

groetjes

Karen
18-8-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:36:20

Idd, in de mate van het mogelijke zullen de mensen wel proberen verlof te krijgen maar dat is natuurlijk niet bij iedereen mogelijk hé. (zelfstandigen bijvoorbeeld) Maar het is jullie dag en dan moeten ze maar aansluiten hé.

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:50:09

Hoi Sandra

Wij beginnen met de receptie om 18.00 uur, het eten start om 19.00 uur. Eerlijk gezegt zou ik het heeel grof vinden moesten er gasten zoiets zeggen, uiteindelijk kunnen ze gerust gaan werken, douchen, kleren aadoen en naar de feest gaan, eten en drinken krijgen ze al, en daarop nog een spetterende feest. Dus nee vind u helemaal niet egoistich... ik had er zelfs nog niet over nagedacht dat mensen zoiets zouden zeggen, ma ben nu al zeer gevatte antwoorden aant bedenken ;-)

Groetjes xx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 14:53:52

@ Jamina: echt erg toch e?? ik dacht dat ik iets kreeg...had echt zo iets van 'blijft gerust weg...voel u niet verplicht om te komen'! maar ze zullen het nu aan de uitnodiging wel zien dat ze stukken missen als ze te laat komen :) hihi!

@Karen: inderdaad, niet iedereen heeft veel verlof (ik heb bijvoorbeeld 35 dagen) maar van diegene die het als opmerking lieten vallen, weet ik zeker dat het geen zelfstandigen zijn :)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 15:09:07

Egoïstisch?
Ik denk dat dit de enige dag in het leven is dat je niet egöistisch kan zijn...
Degene die je wilt uitnodigingen daarentegen....
Sommige mensen moeten altijd iets negatiefs kunnen zeggen of een opmerking geven, maar dit zijn meestal degene die der als eerste zullen zijn en geen seconde van het feest willen missen en anders moeten ze thuis blijven hé...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 15:30:20

Ja das inderdaad waar...die zullen er in the end nog het allereerst staan :-)
Ik vond dat ook...ze mochten anders gerust thuisblijven, dat spaart ons geld uit :-) hehe

groetjes!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 16:40:04

Hey Sandra,

Wij trouwen ook op een vrijdag en ik wou de receptie ook om half 8 laten beginnen..
Wij doen ook frietjes,ik vind het wel heel leuk zoals het op jullie uitnodiging staat

En inderdaad gewoon laten doorgaan zoals jullie het gepland hadden,ze zullen zich moeten aanpassen hé,het is JULLIE DAG!!!

Groetjes,
Nancy

tine
14-8-2010
 Meld misbruik23-4-2012 16:42:50

Sandra, het is jullie dag, het belangrijkste is dat die verloopt hoe JULLIE het willen, niet een ander. je kan nooit voor iedereen goed doen! en wie het te veel moeite is, heel simpel die moeten maar niet komen.
Vooral egoïstisch zijn die dag!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik23-4-2012 16:49:02

Ik vind de timing goed. Veel later dan 19u30 kun je je receptie toch niet laten beginnen?
Het is inderdaad wel zo dat niet iedereen zomaar verlof kan nemen wanneer hij/zij dat wil. Ik zelf geef les en ik ben gebonden aan de schoolvakanties, wat dus ook betekent dat ik onmogelijk vakantie kan nemen wanneer ik wil. Ik ga echter niet verlangen dat het koppel in kwestie hun uren aanpast voor mij. Ik ben dan gewoon wat later.
Niet mee inzitten, ik vind dit echt een zeer goed uur om te starten.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:42:16

@ Nancy: goed é :-) we hadden niet zo veel tekstruimte dus moest het dan kort omschrijven...heb net preview van onze uitnodiging gezien en ze is echt perfect!! nog even rekeningnummer dubbelchecken en dan kan het binnenkort naar de drukker! woohoooo...

@Tine: nee, voor iedereen goed doen zal nooit lukken...en voor diegene die veel bubbles willen = op tijd zijn is de boodschap :-)

@ Elke: yep...later starten maakt dat alles zo veel opschuift...een ramp is dat nooit, maar gezien wij vroeg willen dansen (lees: onze playlist is nu al te lang voor de uren die voorzien zijn) moet de receptie dus om 19u30 starten.

Bedankt dames voor jullie reacties!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 18:47:18

Ik vind het alvast een heel leuke idee van je tekst :D Wij beginnen zelfs om 18.30u met de receptie en de meeste die we tot nu toe al hebben aangesproken hebben al onmiddelijk gezegd dat ze een halve dag verlof gingen nemen! Mijn tante is ook zelfstandige, maar zal er de hele dag bij zijn dusjah. Het gaat meer over WILLEN en niet over Te Vroeg of Niet Mogelijk... Ps. Wij gaan woensdag onze proefdruk bestellen en gaan ze eind mei beginnen uitdelen... Spannend :D

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:15:48

Wij gaan ook eind mei/begin juni uitdelen en versturen :-).
We moeten tegen 15 augustus het definitieve aantal laten weten aan onze traiteur, dus we vragen om te bevestigen voor 1 augustus.
Spannend ja :-)!
Het begint toch wel af te korten...het zal snel 7 september zijn! :-)

groetjes

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:48:11

Leuk gedaan, het is eens iets anders, tof!
Niet mee inzitten hoor, van de reacties, wie er graag wil bijzijn zal er alles voor doen. Ikzelf mheb maar 20 dagen verlof, maar mocht er iemand trouwen die me nauw aan het hart ligt, zou ik er geen twee keer moeten over nadenken om verlof te nemen.
Veel succes!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 20:38:17

hallo sandra het is jullie dag en de mensen die graag komen zullen wel zien dat ze verlof nemen wij zullen dan een weekje getrouwd zijn
groetjes cindy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-4-2012 22:21:52

@ Elisabeth: bedankt :-) heb de preview volledig gezien en we zijn echt blij met onze uitnodiging!
@ Cindy: 6 dagen minder op jullie teller dus...spannend :-)! hopen op mooi nazomerweer in september é!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-4-2012 22:54:38

Sandra, ik vind het een heel originele verwoording dus zeker houden zo.
Je zult altijd mensen hebben die op alles commentaar geven - ik zou zonder probleem verlof nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info