Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen tips en ideetjes? Trein? Brandweer?

  22-4-2012 19:39:02
Hallo medebruidjes in spe!

Mijn volleybalseizoen is eindelijk afgelopen dus het moment om terug in de voorbereiding van de trouw te vliegen. Want er moet wel nog het een en het ander gebeuren.

Voor onze uitnodigingen zouden wij graag werken met een fotoverhaaltje.
Bij mijn vriendin was dit ook het geval. Bij hen was het zo: Op de eerste foto staat mijn vriendin in pan met haar fiets en zie je haar verloofde in de verte afkomen met een bakkersfiets (hij is een bakkerszoon). Wanneer je de uitnodiging dan open doet, zie je een foto met hem aan het stuur in de bakkersfiets en zij in de bakkersfiets en dan een bordje wij trouwen.

Wij willen graag ook iets in die trend. Ik speel volleybal en ben jeugdtrainster. Volleybal is dus mijn grote passie. Mijn ventje is brandweerman en treinmachinist. Ik zou meer kiezen voor treinmachinist en volleybal omdat mijn verloofde vlugger gelinkt wordt aan een trein dan aan de brandweer. En ook omdat onze tafelverdeling zal gebeuren aan de hand van gepersonaliseerde treinticketten.

Heeft er iemand inspiratie? Of tips om ons een beetje op weg te helpen?

Dikke merci alvast

Désiré
24-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1150


tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-4-2012 20:39:16

miss 1tje waar jij uitstapt met je volleyball pupillen van de trein terwijl u verloofde uit de locomotief naar buiten hangt te kijken >dan eentje waar jullie samen reizen naar een vollybal wedstrijd kun je miss fotonemen in zon moderne trein waar je op dat elektronisch bord een zin zet > foto van een kont van de trein met plakkaat op" wij trouwen "al dan niet met vanonder op de sporen volleyballen aan touwtjes (zoals de blikjes die ze aan het getrouwd echtpaar hun auto doen )?



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik23-4-2012 12:46:26

Wij zijn alletwee bij de brandweer, dus was het niet zo moeilijk...
De voorkant van onze uitnodiging waren onze helmen en de binnenkant waren foto's van ons in onze interventiekledij bij de auto's..
Maar ik vind het wel een leuk idee van Tima

groetjes,

Ellen



stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik23-4-2012 19:25:32

Hye!

Geen inspiratie hier, maar wel héél toevallig mijn ventje is ook treinmachinist en brandweerman



Désiré
24-8-2012
 Meld misbruik26-4-2012 18:46:13

Hey,

Merci voor de leuke tips Tima! Zeker iets om mee te doen! Klaat dan nog weten wat we gekozen hebben!

Groetjes



tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 23:13:07



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info