Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SUPER TOFFE vrijgezellendag!!!

  15-4-2012 13:47:40
Hey bruidjes,
Hier mijn verslagje van mijn vrijgezellendag waar ik toch wat zenuwen voor had maar het is allemaal super goed meegevallen.
Ze hebben zich volledig aan mijn eisen gehouden. Geen stomme belachelijke verkleedpartijen met opdrachtjes.
Om 12u moest ik aan het MAS staan.
Daar hebben we een mini picknick gehouden met cava.
Toen moest ik "memory" spelen. Ik mocht kiezen tegen wie en heb mijn zus gekozen.
Het was echt super grappig want op de kaartjes stonden allemaal foto's van mij met de vriendinnen :-)
En ik heb gewonnen natuurlijk!!!!!
Toen hebben we met zen allen een aparte versie van "jungle speed" gespeeld klein detail het was "jungle piet" geworden. Allemaal foto's van dildo's en vibrator op de kaartjes. En de totem die in het midden staat waar je naar moet grijpen als je 2 dezelfde kaartjes hebt was veranderd in een banaan met roze ballon over en 2 walnoten tussen de ballon. Grappig zicht :-)
Na de spelletjes moesten we om 13u30 aan boord gaan op een woonboot van een vriend van mijn stiefpapa.
Superchique boot! En hebben we een tochtje in de haven van Antwerpen gedaan. Cava à volonté aan boord en het zonneke was ook van de partij!!!!
De boot heeft ons toen aan het ponton aan Het Steen afgezet en zijn toen te voet naar mij thuis gegaan.
Is een 20 min wandelen. Om 17u30 thuis aangekomen en daar stond de volgende activiteit klaar. Een 12 tal canvas doekjes waar 1 grote foto van mijn partner en ik was op gedrukt in lijntekening. Ieder kreeg een canvasdoekje en moest zo de aangeduide delen zwart schilderen. Het resultaat een mooie foto van ons in zwart/wit. Echt iets om bij te houden en op te hangen. En de herinnering aan deze fijne dag.
Dan klein apertitiefje gedaan met wat hapjes en een mojito. Alle dames zich klaar gemaakt voor de avondactivitiet. en wij vertrokken naar linkeroever een italiaans restaurant waar achteraf karaoke wordt gezongen en alle stoelen en tafels aan de kant worden gezet om een feestje te kunnen bouwen. Het eten duurde net iets te lang. Van 19u tot 11u30 en dan begonnen ze pas de muziek te draaien. Maar eens de ambiance erin zat was iedereen terug wakker. Gedanst en gezongen, zelfs de stoelen mochten eraan geloven en deden dienst als podium. Dan heeft de kok nog een liedje gezongen voor mij en moest ik van een enorme wortel die ze in de vorm van een penis hadden gesneden slagroom aflikken. Klein grapje van de kok. Maar heeft me wel een glas cava opgebracht :-) Om 1u30 zijn we terug naar huis vertrokken.
kortom SUPER TOFFE DAG OM NOOIT TE VERGETEN!!!!
Groetjes
Pit

pit
18-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1298


Sarah
17-8-2013
 Meld misbruik15-4-2012 13:53:05

Hey Pit,
Heel leuk om te lezen dat je genoten hebt van je vrijgezellenfeestje,
nu uitkijken naar jullie grote dag!

Groetjes Sarah



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2012 14:05:57

Hey!

Oh leuk é die canvas schilderen!
Heb ik in oktober ook op ne vrijgezelle gedaan...is idd een blijvende herinnering!!
Fantastisch dat uwe vrijgezelle zo plezant was!!

groetjes



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 15:18:48

Jungle Piet, hilàrisch ;) Heb het originele spel in mijn klasje, dat kan ik dus nooit meer normaal bekijken! Super dat het zo tof was!!



natje
12-5-2012
 Meld misbruik15-4-2012 15:26:52

lijkt mij idd een superleuke vrijgezellen
waar je nog met veel plezier aan gaat terug denken.




An
18-8-2012
 Meld misbruik15-4-2012 21:16:40

Ohh wat super leuk!! dit zou ik ook zo wel willen hihi




mieke
7-7-2012
 Meld misbruik16-4-2012 13:13:12

Klinkt inderdaad als een super leuke en geslaagde dag om nooit meer te vergeten:-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...