TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
14-4-2012 9:56:20
Heyhey,
Wij zijn persoonlijk van mening dat je voor een receptie perfect iemand kan uitnodigen zonder partner, op voorwaarde dat ze deel uitmaken van een "groep" bvb collega's, vriendinnen van de sportclub, enz. Met die partners hebben wij dan ook weinig tot geen contact, dus uitnodigen is voor ons niet nodig. Indien je echter mensen alleen vraagt naar een receptie, dus niet in een "groep", dan zou ik persoonlijk de partner wel vragen, anders staan die mensen daar zo alleen... Wat het avondfeest betreft, zijn wij dan weer van mening dat je iedereen met partner moet vragen, ook al maken ze deel uit van een "groep", gewoon omdat dit een ganse avond/nacht is en je dan niet kan verlangen dat de partner alleen thuiszit... Ik zou bovendien zelf ook met tegenzin alleen naar een avondfeest gaan, dus ik ga dit mijn gasten ook niet aandoen ;-). Wat betreft de mensen die nu nog geen partner hebben maar dan misschien wel: hier is onze redenering dat ze het moeten weten tegen 1/08/2012 (de datum waartegen iedereen zijn/haar aanwezigheid moet bevestigen). Indien ze nadien nog iemand zouden leren kennen, dan is dit heel recent en vinden wij het niet nodig om die persoon op ons feest te vragen aangezien het de week nadien weer kan gedaan zijn :-).
Dit is onze mening ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Vicky
8-6-2013
|
14-4-2012 10:09:05
Inderdaad evelien, wij zijn ook van die mening. Als ze een bepaalde termijn voor het feest nog geen partner hebben, vragen wij die alleen. Je kent die nieuwe partner dan ook nog niet zo goed.. Ik vertel dit nu wel al zachtjes aan tegen onze vrijgezelle vrienden, en de meeste hebben hier heus begrip voor!
Groetjes,
Kiki *
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
14-4-2012 10:33:43
Het is maar al te gek, dat je soms moet betalen voor personen op je feest, één of ander weekendlief die je van haar of pluimen kent. Indien je deze onbekenden na afloop op je foto's of video terugziet, weet je direct: dit had niet gemoeten. Natuurlijk zullen er wel vele twijfelgevallen tussen zitten. grtz www.discovideo.be
|
|
Eline
7-7-2012
|
14-4-2012 13:16:31
Ik kan me perfect vinden in de uitleg van Evelien, al doen wij het een beetje anders. Hier vragen we iedereen met partner. De vrijgezelle vrienden op het avondfeest mogen eventueel een gast meebrengen, ik weet dat sommigen zich anders erg alleen zouden voelen op zo'n romantisch moment. Ze zullen hier zeker niet allemaal gebruik van maken. De vrijgezellen in de familie nodigen we niet uit met gast, die kennen genoeg ander volk.
Ik heb geen schrik dat 'één of ander weekendlief' onze foto's gaat verpesten, ik heb graag dat iedereen op het feest zich goed voelt en voor velen betekent dat nu eenmaal dat ze hun lief meenemen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik geef dan liever een iets minder chique feest waar iedereen bij kan zijn.
Op de receptie betekent dat inderdaad dat wel een aantal mensen niet zo goed zullen kennen, maar ik ga er ook van uit dat niet alle uitgenodigde partners zullen mee komen. Voor een receptie is het ook heel aanvaardbaar om mensen zonder partner te vragen, maar voor een avondfeest zou ik dat niet doen. Ik zou het zelf toch erg vervelend vinden als mijn vriend voor een trouwfeest werd uitgenodigd zonder mij.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
15-4-2012 13:02:09
Wij wilden op z'n minst weten dat iemand een partner had op het moment dat we de uitnodigingen verstuurd hebben. Mensen die daarna pas een relatie kregen, waren dus zonder partners uitgenodigd (maar dat is uiteindelijk niet gebeurd). Bij 1 persoon wisten we niet dat ze een partner had, dus die was ook niet uitgenodigd (maar had op zich wel mee mogen komen). De enige wel uitgenodigde partners die wij niet kenden, waren er een paar van collega's (maar dat ging maar om enkele mensen).
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|