Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Saffelaere

16-8-2006 10:58:07
Hallo,
Zijn er mensen die ook in het kasteel van Saffelaere hun trouwfeest geven? Heeft iemand onder jullie ook een digitale versie van een plannetje om naar het kasteel te geraken? Had dat graag op mijn pc staan voor als we het nodig hebebn bij het drukken van de uitnodigingen. Groeten
Sofie

Sofie
17-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 408

Theo

Meld misbruik16-8-2006 20:19:46

Beste Sofie,

Hebben jullie de zaal (kasteel) al vastgelegd?
Zoniet,en indien u mocht twijfelen...
Wij hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt (huwelijk).
Op de film zie je dus alle details i.v.m. het decor,de receptie,het personeel,de tafels,
de D.J. kortom alles.
Waarom dan eens niet kijken naar deze film?
Vrijblijvend.
Je zal dan toch een idee hebben,want beelden kunnen niet liegen.
Wij hebben er alles prima gevonden,en raden het Kasteel Van Saffelaere met plezier aan.
Niet twijfelen !!!
Je mag ons ook vragen stellen over dit item.
Vriendelijke groeten en veel succes,
www.videomanie.be

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-8-2006 21:11:10

Hey Sofie,

Wij trouwen daar op 26 mei 2007 en jullie?
Ik denk wel dat ik er kan aangeraken.
Kan je me je mailadres geven?

Groetjes, Sissi

23-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 11:16:37

Hoi Sofie

Wij trouwen op 23 september in het Kasteel van Saffelaere.
Ben je al eens een kijkje gaan nemen? Het zijn ongelooflijk vriendelijke mensen die je schitterend ontvangen en de nodige uitleg geven.
Het interieur is onlangs volledig vernieuwd. De receptiezaal is moderner aangekleed, met strakke lederen zetels en warme kleuren.
Ik heb op de keerzijde van ons uitnodiging voor receptie en avondfeest gewoon een routebeschrijving genoteerd zoals ze op de website van het kasteel staat. Als je van de E17 afrit Lochristi komt is het kasteel zeer makkelijk bereikbaar: altijd rechtdoor!

Wacht niet te lang om de zaal vast te leggen.
Veel plezier!
Evelien

17-2-2007
 Meld misbruik17-8-2006 13:38:47

Hallo Evelien en Sissi,
Bedankt voor jullie reacties. Ja, we zijn er al geweest en we hebben het kasteel ook al vastgelegd voor onze trouw, volgend jaar in februari. Mijn email adres is not_s@yahoo.com. Bedankt voor het plannetje.
En Theo, ik zal de film zeker eens bekijken.
Groetjes
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...