Terug naar overzicht
Beste Sofie,Hebben jullie de zaal (kasteel) al vastgelegd?Zoniet,en indien u mocht twijfelen...Wij hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt (huwelijk).Op de film zie je dus alle details i.v.m. het decor,de receptie,het personeel,de tafels,de D.J. kortom alles.Waarom dan eens niet kijken naar deze film?Vrijblijvend.Je zal dan toch een idee hebben,want beelden kunnen niet liegen.Wij hebben er alles prima gevonden,en raden het Kasteel Van Saffelaere met plezier aan.Niet twijfelen !!!Je mag ons ook vragen stellen over dit item.Vriendelijke groeten en veel succes,www.videomanie.be
Hey Sofie, Wij trouwen daar op 26 mei 2007 en jullie?Ik denk wel dat ik er kan aangeraken.Kan je me je mailadres geven?Groetjes, Sissi
Hoi SofieWij trouwen op 23 september in het Kasteel van Saffelaere.Ben je al eens een kijkje gaan nemen? Het zijn ongelooflijk vriendelijke mensen die je schitterend ontvangen en de nodige uitleg geven.Het interieur is onlangs volledig vernieuwd. De receptiezaal is moderner aangekleed, met strakke lederen zetels en warme kleuren.Ik heb op de keerzijde van ons uitnodiging voor receptie en avondfeest gewoon een routebeschrijving genoteerd zoals ze op de website van het kasteel staat. Als je van de E17 afrit Lochristi komt is het kasteel zeer makkelijk bereikbaar: altijd rechtdoor!Wacht niet te lang om de zaal vast te leggen.Veel plezier!Evelien
Hallo Evelien en Sissi,Bedankt voor jullie reacties. Ja, we zijn er al geweest en we hebben het kasteel ook al vastgelegd voor onze trouw, volgend jaar in februari. Mijn email adres is not_s@yahoo.com. Bedankt voor het plannetje.En Theo, ik zal de film zeker eens bekijken.GroetjesSofie