Terug naar overzicht
Is het nu puur voor het avondfeest dat jullie uitnodigingen sturen of trouwen jullie ook voor de kerk?Trots kondig ik aandat papa en mama naar het gemeentehuis zijn gegaan.De familienaam was mij al gegevenmaar nu heeft mama hem ookvoor de rest van haar leven.Zo is het beetje verdraaid en rijmt ook nog :)groetjesUlrike
Wij zijn vorig jaar getrouwd voor de wet, en nu trouwen we voor de kerk.
wij hebben: mama en papa gaan trouwen! (voorkant) Mijn papa en mama gaan vandaag trouwen dat doen ze omdat ze van elkaar houden maar ook heel veel van mij en daarom ben ik vandaag heel blij (binnenkant links) Papa en mama gaan zaterdag 28 juli 2012 trouwen We gaan dan samen ons mooie leven verder opbouwen. dan waar en wanneer t is Mama en papa vinden het wel fijn als je voor 1 juni zou laten weten op welk van beide gelegenheden je al dan niet aanwezig zou zijn.
mama en papa gaan trouwen!
(voorkant)
Mijn papa en mama gaan vandaag trouwen dat doen ze omdat ze van elkaar houden maar ook heel veel van mij en daarom ben ik vandaag heel blij
(binnenkant links)
Papa en mama gaan zaterdag 28 juli 2012 trouwen
We gaan dan samen ons mooie leven verder opbouwen.
Mama en papa vinden het wel fijn als je voor 1 juni zou laten weten op welk van beide gelegenheden je al dan niet aanwezig zou zijn.
@ sofie: hihihi moet nu juist lukken, gisteren de uitnodigingen weest vastleggen, en wij hebben dit tekstje genomen.
whahah kei grappig! :-)