Terug naar overzicht
Kijk eens op creatiefanneke.blogspot.com Daar staan onze savethedate kaartjes op. De stempels, auto en wij gaan trouwen, komen van Lucas creativ. Ook papier komt van daar. In de Ava vind je ook vanalles. En anders moet je in de betere hobby- of stempelwnkel gaan kijken.
Qua papier vind ik de keuze in AVA vrij beperkt. Je moet voor papier zeker eens een kijkje nemen op papierwinkel-webwinkel.nl. Daar kochten wij ons papier voor een leuk prijsje.Daar hadden ze bijvoorbeeld heel mooi parelmoer papier en daar heb ik heel wat websites en winkels voor afgeschuimd.Zoals Anneke al zei ook bij Lucas Creativ kun je veel vinden. En anders ook wel bij Schleiper, als je even kijkt op hun website vind je misschien wel een winkel in jouw buurt.Gr,Iris
Wij hebben het ook zo gedaan: dikker, voorgeplooid papier gekocht bij de AVA. Een afbeelding bewerkt in photoshop. Al bij al een geslaagd resultaat en niemand vermoedt dat we de uitnodigingen zelf gemaakt hebben.
Mijn broer had de uitnodiging gemaakt in Illustrator en wij hebben thuis alles zelf afgedrukt en gesneden op dikker, gekorreld papier van AVA. Niemand ziet ook dat dit zelf gedaan is en het resultaat is veeeeel mooier dan wat ze bij AVA hadden als proefdruk... Daar was ons papier zogezegd 'te dik' om mooi op te drukken, terwijl ik hier thuis met mijn goedkoop hp-printertje perfecte prints had :) én het scheelde ook nog eens 300 euro in prijs!