Terug naar overzicht
Oh Debbie, ga je trouwen!? Proficiat dan alvast! Ook aan Jan (jaja, ik ben een grote veldritfan! :-))Ik heb mijn uitnodigingen laten ontwerpen door een studente grafische vormgeving tegen een heel lage prijs. Dus dat is zeker een aanrader!
ik ben zelf met dit ontwerp begonnen, en ben dan verder gaan denken en aanpassenhttp://www.trouwplaza.be/maak-zelf-je-trouwkaart.html
't is wel heel anders geworden hoor.Donkerbruin papier met een beetje een soort glitter in, een felgekleurd kaartje erop, en aparte papiertjes binnenin
Wij hebben onze kaarten volledig zelf samengesteld via www.poobies.com .Waren ook heel tevreden met het resultaat en de service. Kaarten zondagavond besteld, woensdag geleverd. Ik zou het zo opnieuw doen!
Wij zijn zelf met indesign (microsoft programma) aan de slag gegaan. Was eerst even wennen, maar een keer dat je er een beetje mee weg bent, kan je natuurlijk wel volledig je eigen zin doen.
Ik heb het in illustrator gemaakt. Je kan trouwens verschillende templates vinden. We hebben voor een pocketfold-design gekozen, iets anders dan de standaardkaarten.