Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Thailand in Juli???

  9-4-2012 15:52:59
Dag allemaal,

wij zijn aan het overwegen om in juli naar Thailand te gaan.
Iemand ervaringen mee?
We twijfelen omdat het dan regenseizoen is.
Wie kan ons helpen?

Maes
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 584


Pascaline
28-7-2012
 Meld misbruik9-4-2012 17:46:07

Wij gaan zelf naar Thailand op huwelijksreis in augustus. Het is er dan nog steeds regenseizoen. Maar eigenlijk is dit maar een bui van een uur ofzo en dan terug droog... Volgens onze bronnen is dat goed te doen...



Liesbeth
30-4-2012
 Meld misbruik9-4-2012 22:00:59

Wij gaan ook naar Thailand in augustus! We doen een rondreis van 9 dagen en dan strandvakantie van 7 dagen in Phuket. Blijkbaar is het dan het einde van het regenseizoen... Dat zal wel meevallen! We zien het zeker zitten!



Karen
16-6-2012
 Meld misbruik9-4-2012 22:28:51

Wij zijn al 3 x naar Azie (Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand) geweest in juli en telkens goed weer op een bui of wat bewolking na. Indonesie reken ik dan niet mee want daar is het geen regenseizoen.

Wij gaan op huwelijksreis naar Thailand: Koh Samui, Chiang Mai en Chiang Rai, Bangkok
Zie mijn profielfoto voor stralende zon in juli :-)
Zeg natuurlijk nooit nooit... het is nu éénmaal regenseizoen.
groetjes,
Karen



Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik10-4-2012 9:20:54

Wij zijn vorig jaar in juli naar Thailand op huwelijksreis geweest en we hadden 1 a 2 regenbuien per dag van ongeveer 10 min....
En ik vond deze afkoeling soms niet zo erg ;-)

een aanrader als je het echt romantisch wilt houden... http://www.sarojin.com/en/




Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-4-2012 16:32:10

Hoi!
Officieel is het daar regenseizoen, maar je moet gewoon een beetje chance hebben...
Meestal zijn dit inderdaad enkele tropische buien per dag en nadien trekt de lucht volledig terug open. Ik veronderstel dat jullie een stukje rondreis en strand combineren?
Ik zou wel aanraden om een eventuele strandverlenging in Koh Samui te doen.
Dit eiland is het enige in heel Thailand waar ze met een omgekeerd seizoen werken : 't is daar net zomer en dus het goeie seizoen! Succes! X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums