TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bettina
12-5-2012
|
8-4-2012 20:29:36
oooh zo niet leuk! Ik heb er ook beetje schrik voor gezien er nog meer dan de helft moeten bevestigen (en ze hebben nog een week de tijd :s)
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
8-4-2012 20:30:00
Hey, En heb je je eigen naam en adres op de achterzijde geschreven? Want zo niet, heb je bijna geen poot om op te staan! Ze kunnen beweren dat het onleesbaar was, en zonder retouradres gooien ze dat dan gewoon weg. Mijn verloofde werkt bij de post en zegt dat er geregeld wel eens dingen verdwijnen in de centrale soteercentra! Als je wilt, informeer ik eens bij hem wat je nu best kunt doen, om toch gehoor te krijgen... Groetjes
|
|
Jessica
7-7-2012
|
8-4-2012 20:50:23
Je doet me schrik krijgen, heb ze vandaag op de post gedaan...
|
|
Elke
13-7-2012
|
8-4-2012 20:55:14
Tja, de Post, ik sta er niet versteld van dat zoiets gebeurt. Ik ken iemand die bij de Post werkt en hij zegt dat ze kaartjes niet prioritair behandelen. Dus soms blijven die inderdaad een tijd liggen. Je kan er echt niet meer op vertrouwen. Wij gaan proberen van zoveel mogelijk zelf af te geven. Ik zou toch een klacht indienen bij BPost. Nog goed dat je het te weten gekomen bent!
|
|
Jana
5-5-2012
|
8-4-2012 21:52:58
ik werk bij de post en moet toegeven dat ze meestal in het sorteercentrum blijven liggen! bij ons komt de camion vroeg in de ochtend leveren en wij doen alle post die dan binnekomt buite met andere 20 collega's! tis natuurlijk wel zo da je je adres achteraan moet opzetten en ze heel juist moet frankeren of ze komen in de vuilbak terecht! ik werk bij de post als postbode maar ik zou NOOOOIT mijn uitnodigingen versturen!!!! liever een uurtje rijde om ze persoonlijk in de busse te steken!
|
|
elien
22-9-2012
|
8-4-2012 22:12:09
wij hebben da ook voorgehad met het versturen van de geboortekaartjes van ons zoontje...
|
|
Jessica
26-5-2012
|
8-4-2012 22:30:34
Hey,
Wij hebben onze uitnodigingen zes weken geleden verstuurd.Bij enkele mensen kwamen ze ook niet aan, en ook alles juist gefrankeerd en adres achteraan. Nu kreeg ik vorige week bericht van die familie dat ze de uitnodiging EINDELIJK hadden aangekregen!! Na vijf weken dus...
Een andere uitnodiging kreeg ik terug in mijn bus, geopend en beschadigd!!! Een verlies van drie euro dus. Ik klacht neergelegd op het postkantoor en ik kreeg gewoon leuk een brief van de post met daarin de boodschap dat ze HOPEN dat mijn vertrouwen in hen niet verwaterd is... Mmm tja toch wel hoor!
groetjes
|
|
Lies
18-8-2012
|
8-4-2012 23:35:18
Ik stuurde al enkele dvd's met fotos op, en kreeg ze ook gebroken en beschadigd terug....
Voor onze uitnodigingen bestelde ik dan de 'happy stamps' Waar dan op staat d + 1 levering, waarvan ik dus ook verwacht dat ze snel toekomen... Ik had er wel nog niet aan gedacht ons adres op de achterzijde te zetten. Goed dat dat hier gezegd wordt, maar ik hoop echt dat de post onze mooie (zelfgemaakte) uitnodigingen niet verprutst!
|
|
Caroline
12-5-2012
|
9-4-2012 6:58:17
hier ook problemen met de post, het was een kleine vierkante envelop, blijkbaar moesten die meer gefrankeerd worden, ze zaten dus allemaal terug in mijn brievenbus (gelukkig stond er mijn adres op). ondertussen zijn ze allemaal goed aangekomen. omgekeerd heb ik ooit een brief gekregen dat ik om een zending moest in het postkantoor en wat blijkt dat er iemand onvoldoende kerstkaartje had geplakt en ik mocht dat betalen omdat er geen afzender opstond, ook niet echt sympathiek dus. en dan verwachten ze nog dat er veel mensen dingen opsturen
|
|
Bettina
12-5-2012
|
9-4-2012 7:55:21
oooh boy. Ik krijg het er nu van :s. Mijn genodigden moesten voor 15 april bevestigen. Maar ik kan er moeilijk een status op krijgen. Want er zijn er enkelen die de uitnodiging van mij persoonlijk hebben gekregen en van die hebben we zelfs nog geen bevestiging.
Ik ga wel een reminder sturen naar iedereen zenne de 13e of zo. Ik krijg er nu al zorgen over dat alles te laat gaat bevestigd worden enzo.
En ik zou ook is horen bij de post! Ik heb daar onlangs nog een klacht voor iets anders gaan neerleggen (do my move) en ze hebben mijn geld teruggegeven. Is dat normaal dat je 6 maanden een do my move hebt en dat alles nog door gestuurd wordt naar het oude? Ik zou er dus niet van verschieten dat er post blijft steken.
Hier ook achteraan ons adres ter zekerheid opgeschreven (ik doe dat dus nooit, maar nu uitzonderlijk wel). Ben is curieus!
Veel succes!!
|
|
Leen
5-5-2012
|
9-4-2012 11:07:01
alles moet leesbaar zijn je eigen adres liefst ook vermelden een kaartje of enveloppe kan altijd beschadigd geraken als het komt vast te zitten in het sorteer machine en zeker genoeg frankeren en zeker niet alle postbodes over de zelfde kam halen want er zijn er die hun werk nog doen met veel passie
|
|
Marjolein
30-4-2012
|
9-4-2012 11:07:53
Hier ook brieven terug in de bus gekregen met "bestemmeling woont niet op het aangegeven adres", terwijl het adres wel degelijk correct was!! Voor de rest denk ik wel dat de uitnodigingen goed bezorgd zijn. Bettina, ik denk dat dat slecht bevestigen wel eigen is aan de mensen en niet aan de post Van de 142 uitnodigingen die we verstuurd hebben, hebben er slechts een kleine 100 geantwoord voor de deadline, en dan nog omdat ik er bij de mensen dat we regelmatig zien echt heb achter gezeten. Alle andere moeten we een mailtje sturen, bellen, ... Lastig he!
|
|
Jana
5-5-2012
|
9-4-2012 17:02:13
Goe gezegd leen :) ik doe ook mijn werk graag en ik zie dat alle post die in mijn vakjes komt Wel Letterlijk bij de mensen propertjes de bus in gaan! meestal word er van uitgegaan dat we helderziende zijn en dat we maar moeten weten of het de juiste huisnummer is? of de juiste naam? ach ja wat er op de envelop staat zal ook zo bij mij aankomen bij de mensen! en is het fout? not my problem!! daarom dat ik zeg ik doe nooit mijn uitnodigingen voor zoiets belangrijk op de post! in het sorteercentrum kan altijd iets tusse de machines geraken enzo! al wat je zelf doet doe je beter zeker? :) groetjes
|
|
Leen
5-5-2012
|
9-4-2012 19:25:34
ja mijn kaartjes zijn dan ook door mezelf gedragen en een paar met de post en alles is mooi aangekomen ook die met de post gegaan zijn
|
|
Sarah
18-5-2012
|
9-4-2012 20:58:02
Krijg nu wel een beetje schrik als ik dat hier allemaal lees... Heb bijna alle kaarten via de post gestuurd omdat wij anders half Limburg, half Antwerpen en half Oost-Vlaanderen moesten doorkruisen. Heb wel met waterbestendige inkt de adressen zéér duidelijk opgeschreven, alles correct gefrankeerd en overal ons adres op de achterzijde geschreven... En heb van de meeste mensen uit de verschillende streken ook gehoord dat de kaartjes zijn aangekomen. Wel frappant dat mensen die bij de post werken hun kaartjes zelf niet zouden versturen.
|
|
Leen
5-5-2012
|
9-4-2012 21:39:46
de enige reden dat ik de meeste zelf gedaan is omdat ze allemaal in de zelfde gemeente wonen als ik zelf dus er twee zegels aan geven om dan mss zelf gaan rond te dragen vond ik een beetje stom
|
|
Leen
5-5-2012
|
9-4-2012 21:41:22
ik blijf bij mijn eerste post als dat in orde is kan er niet echt veel misgaan buiten dat er altijd iets kan blijven vastzitten is de machine
|
|
Veerle
2-7-2011
|
10-4-2012 12:42:53
Wij hebben er bewust voor gekozen om onze uitnodigingen persoonlijk in de bussen te gaan steken, ook al hebben we er 2 dagen over gedaan, omdat we nog niets dan slecht hadden gehoord over grote hoeveelheden versturen met de post... Het ergste was een vriendin die speciaal naar het postkantoor was gegaan om zeker te zijn dat ze de juiste frankering had van de enveloppen. De postbeambte had haar gezegd hoeveel er op moest, en voor de nodige frankering gezorgd. Alles werd dus tegelijkertijd verstuurd vanuit het postkantoor, maar spijtig genoeg wilt dat niet zeggen dat alles ook mooi gelijktijdig toekwam... Sommige uitnodigingen zijn gewoon verdwenen, andere zijn toegekomen met vermelding "onvoldoende gefrankeerd" maar de ontvanger moest niets bijbetalen, andere personen kregen een briefje in hun bus dat ze een onvoldoende gefrankeerde zending moesten afhalen op het postkantoor en de andere uitnodigingen kwamen gewoon toe, zonder problemen, en waren wel voldoende gefrankeerd, ook al was er geen enkel verschil met de "onvoldoende gefrankeerde" uitnodigingen... Compleet debiel en willekeurig dus!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-4-2012 16:39:46
Wij hebben een aantal uitnodigingen in de brievenbus gestoken, maar de meesten gewoon opgestuurd per post. Wij hadden zelfs heel wat kaarten naar familie in NL en geen enkel probleem ondervonden (aangezien zo goed als iedereen heeft bevestigd). Ik verschoot er wel van hoe lang 't duurde eer onze gasten ze (eindelijk!) per post toekregen. Wel jammer voor jullie natuurlijk... :-( Ik zou een pittige brief naar Bpost sturen! X
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
10-4-2012 16:40:09
Ik bedoel dus : in de brievenbus gestoken bij de mensen thuis he, de rest gewoon op de post! :-) x
|
|
Bettina
12-5-2012
|
11-4-2012 21:28:53
hier krijgt de post een klacht van ons!
adres correct, ander post goed afgeleverd en we krijgen hier na 4 weken een return zo vettig als iets terug dat het adres niet juist is!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|