TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
3-8-2012
|
8-4-2012 15:50:18
Super idee!! Duurder zijn rare afmeting van enveloppe (denk ik) en vooral zwaarte van papier. Duurder is ook dat geen enkele kant in zwart wit zal zijn maar alles kleur, maar ja, zo veel scheelt dat niet, denk ik. Het goedkoopste is volgens mij een kaart waarbij elk vlak 139 x107 mm is (kan mooi in een normale enveloppe). Als je dit bij vistaprint maakt, dan kun je bijvoorbeeld elk vlak in microsoft publisher maken en dan moet je publisher instellen dat één pagina 142 x 110 mm is en dan pagina per pagina uploaden in vistaprint. Maar dan kan maar één foto per vlak want zo groot is dat niet, en dat is misschien niet de bedoeling?
|
|
Eline
7-7-2012
|
8-4-2012 15:52:26
Dag Ine,
Wat het duurder kan maken: - ongebruikelijke formaten: vierkant, rond, etc - speciale papiersoorten - gevouwen ipv enkel
Kijk bijv. eens op de sites van zwartopwit, basic design of printconcept. Die hebben goede prijsvoorbeelden online staan. Zeker bij zwart op wit kunnen je ouders ook sjablonen terugvinden met de juiste formaten en dergelijke, zodat ze het bestand op de juiste manier aanleveren.
|
|
Ine
4-8-2012
|
8-4-2012 16:03:27
Bedankt voor de tips al. We vinden het ook een leuk idee maar hebben geen idee hoe we eraan moeten beginnen  Als mijn ouders terug zijn van vakantie zullen we eens samenzitten en dan komt de inspiratie wel op gang 
|
|
Elke
3-8-2012
|
8-4-2012 17:33:37
Wat je zou kunnen doen is een boekje maken zoals in deze link: http://dreamers.marthastewart.com/photo/lego-star-wars-... Maar dan raad ik u aan om op drukland.be voor 'geniete brochure', A6 formaat met 8 pagina's te kiezen. Dat is bij mijn weten de goedkoopste manier om dat te doen. Al heb je dan wel meteen 250 uitnodingen :s. Ik heb al veel zoekwerk gedaan voor prijzen op die verschillende sites en ga bij drukland 'wie is wie' boekjes bestellen om aan iedereen uit te delen, en dat doe ik ook via hun brochure-mogelijkheid, maar dan wel heel andere formaat, en dan kan ik ook een veeeel kleiner aantal kiezen. succes met het aanmaken van jullie uitnodigingen!
|
|
Ine
4-8-2012
|
8-4-2012 18:35:23
Wel leuk dat boekje; Kan het wel niet helemaal goed zien, want als ik erop klik krijg ik enkel de eerste pagina te zien. Een boekje is wel leuk, maar wel omslachtig he. Het idee van een stripverhaal heb ik via dit gekregen: http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/trouwkaart_CR034.htmlZo heb je een 'gewone' kaart zonder extra pagina's he. We zouden dan wel nog foto's moeten laten nemen want we hebben maar een paar foto's van ons samen. Dat is zo als je twee kindjes hebt he, dan trek je altijd je kroost haha! Paar dagen geleden was ik overtuigd van een stripverhaal maar dan moeten we echt leuke foto's hebben en originele tekst. Iemand enig idee?
|
|
Kirsten
|
9-4-2012 0:01:12
Dag Ine,
Hetgeen je hier als voorbeeld geeft is zeer haalbaar hoor! Als jullie de foto's maken en aanleveren en wat gegevens doorgeven willen wij er zeker mee aan de slag gaan voor een redelijke prijs. Als grafisch ontwerper raad ik je aan van te werken met een dubbele kaart op 148*105 mm, die vallen binnen het standaard postformaat en blijven redelijk van prijs. Bij ons kan je zoiets al laten maken voor 1.95€ per stuk (voor 100 stuks, meer is goedkoper, minder is duurder)..
|
|
Ine
4-8-2012
|
9-4-2012 16:09:52
Kirsten,
ik ga het eens met het ventje bespreken, want we zijn er totaal nog niet uit. Het is zo moeilijk allemaal pfff ...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|