Terug naar overzicht
gho, ik denk dat veel afhangt van de stijl die je zelf mooi vindt en de stijl die je op die moment wil gebruiken. wij gaan zeker iets inlassen van andré rieu omdat we die beiden heel graag horen, enya heeft ook een aantal mooie liedjes vind ik
gaan jullie zelf dan ook geen andere teksjes gebruiken?ik heb al een lijsteke gemaakt als je wil mail ik het u door maar dan moete ff een maileke doen op fiekev_v@hotmail.com
Wij hebben: - Enya - Only Time- Take That - Rule the world- Raymond Van Het Groenewoud - Ik zal jouw man zijn- Yann Tiersen - La valse d'AmelieWij zoeken nog een vijfde liedje voor na de voorbeden...
Onze liedjes: - Sarah & Koen Wauters – You are the reason- Ronan Keating: When you say nothing at all- Shania Twain -You're Still The OneVeel succes ermee! :)
wij hebben gekozen voor :snowpatrol - just say yesDonna Lewis - I love you always foreverBruno Mars - I think I wanna marry youNovastar - the best has yet to comegroetjes sofie
Wij zitten met de volgende selectie:Bij binnenkomen gastenHymne – AdiemusMozart – 9e SymfonyYeha Nova – Sacred SpiritYann Tiersen – Comtine d’un autre eteIntredeClose Cover – Wim MertensTussenlied ( na eerste lezing, voor evangelie)Eros Romazotti – Piu Bella CosaNa voorbedenYou’ll be in my Heart – Phil Collins (voor oma’s en opa’s)HostieliedAve Maria - Shubert Moonlight Sonata - BeethovenOndertekening huwelijksregisterAxelle red – parce que c’est toiUittredeCounting Crows – Accidentily in Love