Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tranen van blijdschap!

5-4-2012 12:50:04
12 jaar geleden had ik voor het laatst contact met mijn dooppeter door een ruzie tussen hem en mijn ouders (correctie: onder aansturing van zijn vrouw). In het begin miste ik die band verschrikkelijk en eigenlijk is het gemis altijd in meer of mindere mate blijven sluimeren.
Nu met onze trouw dacht ik dat het ideale moment misschien gekomen was om terug contact te zoeken. Zou ik een uitnodiging sturen, of toch maar beter niet? Wat als hij niet antwoordt, gaat dat dan weer zo'n pijn doen?
Uiteindelijk besloten om een uitnodiging te sturen met het idee van geen antwoord = niet aanwezig, bellen zou ik niet doen.

En daarnet, een lieve sms van mn pepe om ons te feliciteren. Hij komt niet alleen naar de receptie maar ook naar onze viering. Ik kan niet onder woorden brengen wat dit met me doet, ik zit nog te trillen terwijl ik dit typ...

Vele groetjes van een geëmotioneerd bruidje

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 991

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik5-4-2012 12:51:42

'vind ik zeeeeeer leuk'

groetjes

Ulrike

Elli
1-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 12:54:41

Geweldig
Geniet ervan!Elli

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik5-4-2012 12:59:04

Oh prachtig :) Zo zie je maar dat het maar een klein gebaar kost om weer contact te krijgen. Geniet ervan!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 13:27:18

Oh ja, heel leuk voor jou!!
Je ziet...zo een speciale dag, brengt mensen weer dichter bij elkaar ;-)!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 13:53:08

Heel fijn!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 13:56:44

SUPER! Ik ben heel blij voor je! Geniet ervan!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-4-2012 14:05:20

Luek toch dat door jou trouw je peter terug in je leven komt....
Geniet er van en maak er een nieuwe start van!

frida

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 15:51:08

wat een super nieuws!
je wilt toch graag dat alle belangrijke mensen in je leven aanwezig zijn hé op je grote en mooiste dag:-)

direct een nieuwe start en genieten is de boodschap!

veel groetjes

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 15:54:40

Wat leuk!! Kan heel goed begrijpen dat dit zeer emotioneel voor je is.. Geniet ervan!!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:22:19

heel leuk

Wendy
28-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 21:14:55

Da's heel leuk nieuws! Geniet er van.

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik6-4-2012 8:36:49

spijtig dat ze hier geen vind ik leuk knop hebben lijk op faebook. anders denk ik dat die hier al heel veel gebruikt was. Wat een supermoment als je het sms leest.

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 8:57:40

ik word er zelf emotioneel van, heel mooi, ik geniet mee met jou !

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 16:49:15

ik krijg er hier ook kippenvel van....

super leuk nieuws!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info