Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

niet leuk...

4-4-2012 22:12:38
Hallo, gisteren was mijn broer met zijn vriendin achter een suitekleedje gegaan, zij zag er graag eentje,
maar dat kostte 250 euro, en vond ze veel te veel geld :S oke, das nu wel veel..
ma vergeleken me andere winkels ni eigenlijk, dus ik
zei aan de telefoon; ze hebben vast goedkopere jurkjes, vraag het es, en ja, ze hadden er van 70 en 80 euro,
maar die vond ze ni mooi.. nu wil ze 1 gaan huren.. maar ze zei ook '1 van mijn vriendinnen zei wel da ze nog een lang kleed had da ik eventueel mag gebruiken' ik dacht OMG da meende ni :P ik flipte bena..
dan zei men toekomstige da tegen zen moeder, en die zei 'pff die lopen toch helemaal achteraan in de suite' :S
Tis link wel men broer en getuige... dus die lopen vooraan, die wil dus gewoon da zij en haar dochters vooraan lopen en men broer achteraan, ook al is die getuige want jah, das MAAR mijn broer he :S K vond da ni echt leuk da ze dat zei, en ook niet dat men schoonzusje geen jurk wil kopen, wegens te duur ...

Petra
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1162

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik4-4-2012 23:54:31

Ik kan ook geen 250 euro spenderen aan een kleed dat ik maar één keer zal dragen. Maar als je schoonzus het ook wel belangrijk vindt dat het een mooie jurk is, zal ze er uiteindelijk zeker mooi uitzien :) En de volgorde van de suite moeten jij en je verloofde bepalen en niemand anders, daar moet je niet naar luisteren hoor ;)

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik5-4-2012 1:37:35

250 euro IS veel geld voor een kleed van één dag! Ik snap niet waarom je bijna flipte omdat ze misschien een kleed gaat lenen van een vriendin?? Wat is daar nu erg aan, als het een mooi kleed is?

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 8:57:10

Ik vind het ook niet iets om over te flippen, niet iedereen kan zich zomaar 250 euro veroorloven voor een kleed van één dag. Als het een mooi kleed is, doet het er dan toe of het geleend is, gehuurd of gekocht?

Liesbeth
21-7-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:56:09

Ik wil ook dat mijn zusje een mooi kleed aan heeft op mijn trouwdag, en ik betaal dit voor haar omdat ze zelf niet de middelen heeft om dit te betalen. Niet iedereen heeft hetzelfde budget ter beschikking. Mijn schoonbroer komt niet in costuum omdat hij dit op maat zou moeten laten maken omdat hij geen standaard model heeft. Ik heb zelf gezegd dat dit niet hoeft voor mij. Ik ben al blij als iedereen er is en zich amuseert.

Marie
30-6-2012
 Meld misbruik5-4-2012 9:56:52

Jammer dat je schoonmoeder zo reageerde, maar van je schoonzusje begrijp ik het wel, hoor. Ik was vorig jaar getuige van mijn beste vriendin en mijn kleedje kostte ook minder dan 150€ hoor. Zo lang ze er mooi uitziet, is het toch goed?

Maak je vooral niet druk in zulke details!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-4-2012 13:55:28

Ik zou ook geen 250 euro uitgeven aan een jurkje hoor...
En als zij een kleedje kan lenen, waarom niet?!
Al komt ze met een kleedje van 30 euro, who cares?! Het prijskaartje hangt er toch niet aan....

Je schoonmoeder, da's een andere zaak. Zou ik me maar niet druk om maken..Jullie beslissen wie waar loopt..einde discussie.

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik5-4-2012 14:01:26

Hey,
Ik vind ook dat je niet kan bepalen wat je schoonzusje uitgeeft aan een kleedje. Misschien kan je voorstellen om een deel te betalen en dan heb je er ook iets over te zeggen natuurlijk. Waarom trouwens niet lenen van een vriendin, als het een mooi kleed is?
Over je schoonmoeder mag je je druk maken. Jullie beslissen; het is jullie dag.
Grtjes,

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik5-4-2012 19:14:39

Kijk eens in de rue de brabant in brussel, in de allochtonen wijk, vlak aan het noordstation, je hebt er vééééél keuze cocktail en lange kleedjes al vanaf 50 euro!Je moet er echt winkel in en uit en passen!
Gans de suite en een deel van vrienden op ons feest waren er door gekleed met héél veel succes

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik5-4-2012 19:54:19

Probeer je vooral niet te druk te maken in de kleding van de suite. Dit zijn maar details.
Het is en blijft jullie dag !!! en voor je het weet is die voorbij!!!!

Petra
1-9-2012
 Meld misbruik5-4-2012 20:05:08

het gaat ni over de prijs, k vind gwn erg da ze zelf geen jurkje van 70 euro wil kopen, omdat ze verliefd is op die van 250 en al de rest gewoon ni meer mooi vind, en da ze t wil huren, eventueel da kleed omdat per se da moe zijn, ma als huren teveel kost, draagt ze wel een van een vriendin.. kwenie ze, in ne gewone winkel betaalde ook al 50 euro vo n gewoon kleedje da geen suitekleed is.
Bedankt vo de mensen die positief reageren

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik6-4-2012 11:26:43

Het is niet omdat niet alle bruidjes het eens met je zijn, dat ze daarvoor tégen je zijn hoor... Probeer het een beetje positiever te zijn en laat je niet leiden door zulke akkefietjes.. Maak er een mooie dag van!

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik6-4-2012 20:47:05

Bij ons is de suite niet zo "suitekleding-gericht", waardoor iedereen zelf een beetje kiest waar hij/zij zich gemakkelijk in is.
Mijn eigen broers werken nog niet lang en ik zie hen ook niet in kostuum komen, net als mijn schoonzusjes.
Geen van alle.. maar als je dat wel van hen verlangd, zal je hen misschien moeten tegemoetkomen?
Ik heb al van meerdere bruiden op het forum gehoord dat als zij verwachten van de suite om bv. hetzelfde te dragen, dat zij delen in de kosten of de kledij voor hen huren / kopen.

Veel succes alleszins!

P.
8-9-2012
 Meld misbruik8-4-2012 17:42:58

Hallo, ik heb de indruk da ik verander in een bridezilla, en dat vooral door mijn omgeving,
ik vind het helemaal niet erg dat ze geen kleedje wil kopen, maar omdat ik weet dat er mensen in mijn omgeving zijn die dat wel vinden, omdat zij wel een groter budget hebben dan mijn familie, wil ik niet onderdoen, klinkt belachelijk, k weet het..

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik10-4-2012 13:10:49

Goeie raad Petra, trek je niets aan van wat anderen willen, want anders ga je nog veel ongelukkig zijn en je zorgen maken in je leven...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...