Terug naar overzicht
wij maken gewoon een pdf en gaan naar de drukker
Populaire sites voor het maken van kaartjes zijn: www.poobies.be en www.kaartje2go.nl . Misschien hebben zij ook iets met foto's?
Ik snap niet zo goed wat je wil, maar op vistaprint.be hebben ze wel verschillende mogelijkheden voor uitnodigingen met foto's.
vistaprint is een aanrader
Kaartje2go is ook wel een aanrader. Heb er toch enkele gezien voor met foto's daar.grtz
Ik heb met nieuwjaar onze kaartjes laten afdrukken bij kruitvat zeer mooi.....
Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij het Kruidvat. Gewoon een blanco-exemplaar genomen in hun ontwerp-programma en daar zelf de foto's en tekst op gezet. Misschien niet de allerbeste afdrukkwaliteit, maar wij waren er zeer tevreden over.
Ik heb het ontwerpprogramma van Kruidvat eens gedownload. Ben benieuwd. Ik was tot nu toe heel tevreden van vistaprint, maar aan de voorkanten van hun uitnodigingen hebben ze weinig speling voor de formaten van foto's, en de onze heeft niet het goede formaat, en dan knipt het programma er telkens een belangrijk stuk af, of wordt de foto zo geschikt dat die belangrijke stukken buiten de safety-lijntjes vallen. Ik krijg hem maar niet geschikt dat alles er gewoon op staat. Heel frustrerend. En ik die dacht dat we die uitnodigingen wel eens in een avondje zouden maken.
Bedankt voor de reacties. Ik ga zeker eens kijken bij het kruitvat. Ik wou vooraan 2 foto's van de kinderen en binnen in de kaart een foto van ons 2. Bij de meeste sites kan je altijd maar 1 foto vanbuiten op de uitnodiging zetten.
Ik doe alles via smartphoto.beMooie lay-outs!