Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging met foto's zelf maken

2-4-2012 21:25:26
Hallo
Heeft er iemand tips op welke site we uitnodigingen met foto's zelf kunnen maken.
Ik wil vooraan 2 foto's en in het midden 1.
Alvast bedankt

Bettina
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 601

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik2-4-2012 22:04:57

wij maken gewoon een pdf en gaan naar de drukker

An
9-6-2012
 Meld misbruik2-4-2012 22:08:22

Populaire sites voor het maken van kaartjes zijn: www.poobies.be en www.kaartje2go.nl . Misschien hebben zij ook iets met foto's?

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik2-4-2012 22:11:29

Ik snap niet zo goed wat je wil, maar op vistaprint.be hebben ze wel verschillende mogelijkheden voor uitnodigingen met foto's.

lindsy

Meld misbruik3-4-2012 6:55:39

vistaprint is een aanrader

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik3-4-2012 7:21:34

Kaartje2go is ook wel een aanrader. Heb er toch enkele gezien voor met foto's daar.

grtz

frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-4-2012 8:38:10

Ik heb met nieuwjaar onze kaartjes laten afdrukken bij kruitvat zeer mooi.....

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2012 13:34:11

Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij het Kruidvat. Gewoon een blanco-exemplaar genomen in hun ontwerp-programma en daar zelf de foto's en tekst op gezet.
Misschien niet de allerbeste afdrukkwaliteit, maar wij waren er zeer tevreden over.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 13:55:42

Ik heb het ontwerpprogramma van Kruidvat eens gedownload. Ben benieuwd.
Ik was tot nu toe heel tevreden van vistaprint, maar aan de voorkanten van hun uitnodigingen hebben ze weinig speling voor de formaten van foto's, en de onze heeft niet het goede formaat, en dan knipt het programma er telkens een belangrijk stuk af, of wordt de foto zo geschikt dat die belangrijke stukken buiten de safety-lijntjes vallen. Ik krijg hem maar niet geschikt dat alles er gewoon op staat. Heel frustrerend. En ik die dacht dat we die uitnodigingen wel eens in een avondje zouden maken.

Bettina
4-8-2012
 Meld misbruik3-4-2012 15:22:15

Bedankt voor de reacties. Ik ga zeker eens kijken bij het kruitvat. Ik wou vooraan 2 foto's van de kinderen en binnen in de kaart een foto van ons 2. Bij de meeste sites kan je altijd maar 1 foto vanbuiten op de uitnodiging zetten.

Rach
8-9-2012
 Meld misbruik3-4-2012 19:26:22

Ik doe alles via smartphoto.be
Mooie lay-outs!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info