Terug naar overzicht
Donkergrijs en zwart passen volgens mij wel! En fushia en oker bij donkergrijs toch ook? Volgens mij hoef je helemaal gen zorgen te maken, het zal passen qua kleuren! Mijn ouders hebben hun kledij op hetzelfde moment in dezelfde winkel gekocht met hulp van de verkoopsters en mijn mama heeft zwart met rood kleedje en mijn papa ook lichtjes blinkend donkergrijs kostuum! :-)
Hey Evelien,Het zijn donkergrijze kostuums?Dan gaat dat geen probleem zijn hoor...het moet niet zwart-zwart/oker zijn om bij elkaar te passen...donkergrijs zal ook goed zijn en zeker omdat alle mannen hetzelfde kostuum hebben! Je kan voor alle zekerheid met de jurken eens tot daar rijden...misschien ben je dan nog meer gerust gesteld é ;-)!groetjes!!
Hey Evelien,Zoals je het beschrijft, denk ik ook niet dat het een probleem zou geven.Je zit toch al in het kleurenpallet van grijs en zwart. En je toekomstige heeft de combinatie van de 2.Zijn de kleedjes van de mama's hoofdzakelijk zwart of eerder het andere kleur? Mocht het hoofdzakelijk oker en fushia zijn zou ik me zeker al geen zorgen maken.Groetjes
Bedankt allemaal alvast voor jullie mening!!We gaan morgen nog eens kijken met mijn schoonouders erbij en zien wat zij ervan denken :-).@ Sandra: het is inderdaad donkergrijs maar ik heb gewoon schrik dat het en grijs en zwart en oker en fushia en wit en .... zal worden, maw wat vanalles door elkaar, vandaar.@ Mieke: het ene is hoofdzakelijk oker maar wel met een zwarte bolero en zwarte details en het andere is half fushia half zwart, letterlijk de bovenste helft het ene en de onderste het andere.Groetjes!Evelien