Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Ellen ivm Tybeert

12-8-2006 12:08:42
Hoi Ellen,

Ik heb de problemen die je beschrijft niet met deze site, als ik mij aanmeld kan ik alle berichten incl. die van mezelf lezen.

Om je toch een beetje te helpen heb ik de reacties op je berichtje gekopieerd hieronder.

Groetjes,

Sadia

RE: feestzaal Tybeert
van: Miet 11/08/2006 17:39:01

Mijn broer gaat daar trouwen. Lijkt me een zeer goede zaal, was ook één van onze favorieten...

Heb je nog andere opties... Twijfel je tussen verschillende zalen?

Indien niet, dan zou ik er gewoon voor gaan...

RE: feestzaal Tybeert
van: Daisy 11/08/2006 16:17:22

Dag Ellen,

Wij geven ons trouwfeest daar op 2 sept.
Wij zijn daar vorig jaar zeer goed ontvangen bij ons eerste en tweede gesprek. Alex (de baas) is volgens ons zeer professioneel bezig en kan ons echt op ons gemak stellen.
De menukaarten worden door de zaal verzorgd, maar wij hadden daar graag nog 'ons' zinnetje bij (dat staat ook op de uitnodigingen, misboekjes, ..) en dat was geen probleem.
In de prijs zit inbegrepen dat je je volledige menu kan gaan proeven met 6 personen, dit hebben wij in mei gedaan en was schitterend meegevallen (onze beide ouders waren mee en die vonden het ook heel lekker).
Tot hiertoe zijn wij zeer positief.

groetjes,

Daisy

02/09/06

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 305

9-9-2006
 Meld misbruik17-8-2006 15:50:20

Ook wij zijn laaaaaaaaaaaiend enthousiast over Tybeert.
Wij trouwen er op 9 september en ik moet zeggen; we hebben er het volste vertrouwen in!

We zijn altijd heel professioneel en tegelijk ook heel persoonlijk behandeld geweest, wat op zich al heel veel doet.
Alex staat open voor suggesties en gaat zelf ook zijn eigen ideetjes geven om het zo aangenaam mogelijk te laten verlopen! :-)

Beter konden we het niet treffen!

Sophie
09-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...