TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
18-5-2012
|
30-3-2012 19:28:11
Hi Elke
Kan je misschien je uitnodiging eens beschrijven, anders is het moeilijk te beschrijven. Wij hebben voor 180 dubbele kaarten van 99 op 21 mm zonder enveloppe 230 euro betaald. De enveloppen zijn we bij AVA gaan halen (11 euro voor 50 stuks).
Wij hadden we de hele uitnodiging zelf ontworpen en een vriend had het gemaakt en drukklaar gezet. Het zijn dus echt pure drukkosten bij ons. Ik kan me wel inbeelden dat als iemand anders het ontwerp voor jou moet maken in photoshop of indesign je meer kwijt bent en het soort papier dat je gebruikt bepaalt ook veel.
Nog een tip: probeer zeker binnen de "normale zending" van de post te blijven anders moet je 2 postzegels kleven. Je vindt dit op de website van bpost.
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
30-3-2012 21:13:47
Hoi Elke,
2,50 EUR per uitnodiging lijkt me binnen de normale prijzen te vallen (die Vistaprint, Ava, CardXL e.d.m. hanteren) maar als je natuurlijk alles zelf doet zou dit volgens mij misschien wel iets goedkoper kunnen als je even rondhoort. Zelf wilden wij iets uniek op alle vlakken: een eigen ontwerp, een bijzonder formaat (en dus ook enveloppe die speciaal moest gemaakt worden), uniek papier (hebben er 7 maanden naar gezocht), een speciale manier van drukken maar daar betaal je wel een 15 EUR per uitnodiging voor incl. enveloppe (+ 2 postzegels voor binnenland en 3 voor buitenland). We hebben ze deze week verstuurd en krijgen van iedereen ongelofelijk lovende reacties. Voor ons waren ze dus elke cent waard! Ik zou iedereen dus aanraden van niet te besparen op de uitnodigingen want ze blijven tenslotte het eerste voorsmaakje van jullie trouwfeest. Binnen onze familie- en vriendenkring worden ook alle uitnodigingen bijgehouden en we wilden iets wat de mensen niet snel zouden vergeten.
Liefs,
Nathalie
|
|
melisa
1-6-2012
|
30-3-2012 23:23:41
Hey, Ik heb voor mijn uitnodiging zonder envellope 1 euro per stuk betaald. Ik ben super blij met mijn uitnodigingen het moet niet altijd aan de duurdere kant te zijn het kost zo allemaal al duur he. Maar 2.50euro per kaart met enveloppe is normaal. Groetjes
|
|
Ylenia
18-8-2012
|
31-3-2012 10:39:29
Oei... Onze uitnodigingen zijn wel een uniek ontwerp bij de fotograaf op basis van onze verlovingsreportage, maar we betalen toch al meer dan 7 euro excl. BTW en zonder de enveloppen... Ik vind ze wel prachtig en het is iets dat mijn omaatjes en onze familie altijd op de kast zullen laten staan in de woonkamer, maar schrik nu toch wel een beetje van hoe weinig dit kan kosten... Nuja, wij besparen dan weer op het vervoer en dergelijke :)
|
|
Sandra
14-7-2012
|
31-3-2012 15:40:15
Wij hebben onze kaartjes laten ontwerpen door mijn vriendin. 4 kanten met veel kleur bedrukt. Het ontwerp was dus gratis en de drukker vraagt 1€ /stuk. Dit zonder enveloppe. De uitnodigingen zijn 15cm/15cm
groetjes
|
|
Eline
7-7-2012
|
31-3-2012 21:26:06
Om eerlijk te zijn, verschiet ik wel van sommige prijzen hier. Het ligt er erg aan wat je wil, vooral als het een speciale vorm heeft of op bijzonder papier moet. Maar ik zou toch zeker bij een paar verschillende drukkers horen als jullie het ontwerp al hebben. Wij drukken via Basic Design in gent, zij werken samen met zwartopwit.be. Onze wensen zijn vrij eenvoudig, maar wij betalen minder dan een euro per uitnodiging, bestaand uit een kaart op postkaartformaat op mooi papier plus een klein kaartje om te melden voor welk deel van het feest de gasten zijn uitgenodigd. Zonder enveloppen, maar die maak je ook zo duur als je wil...
|
|
Veerle
2-7-2011
|
2-4-2012 16:42:01
Wij hebben onze kaartjes laten drukken bij een drukkerij en bij ons kwam het op 3,33 euro per uitnodiging (incl. enveloppen), dus persoonlijk vind ik 2,5 euro nogal veel als je ze zelf maakt... Groetjes, Veerle
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|