Terug naar overzicht
Misschien wel leuk is jullie voeten (of voetafdrukken, maar is moeilijk) onderaan op de foto zetten en daarboven schrijven in het zand: wij trouwen! (of iets dergelijks)Heb je wel iemand anders nodig om de foto te trekken denk ik, met dat kleintje van 10 weken :) Succes!!
hoi hoi!via deze link vind je onze uitnodigingenhttp://www.dropbox.com/gallery/34145943/1/Ulrike?h=8c6f... We hebben de foto's bij de fotograaf laten maken en mijn collega heeft dan de uitnodigingen samengestoken!bij de drukker hebben we voor 150uitnodigingen (A5 dubbel gevouwen), 150 witte A5-enveloppen, 75receptiekaartjes (10x10cm) en 100avondfeestkaartjes (10x10cm) 260€ incl. btw betaald!Vele groetjesUlrike
oh, en ik heb dus gewoon beetje opzoekwerk gedaan op internet :) als je zoekt op 'huwelijksuitnodiging' en dan kijkt bij afbeelding vind je fantastische ideeën :)En als jullie de kindjes erbij willen op de foto, waarom niet :)ik heb wel al van veel mensen gehoord: ons hele leven draait al rond de kindjes, zij hebben hun geboortekaartjes gehad, wij willen nu ook onze aparte uitnodigingen :)GroetjesUlrike
Ulrikedat is een heel mooie uitnodiging seg, heel creatief op die manier! We hebben het ook al besproken en zullen waarschijnlijk de kindjes er niet bij opzetten met dezelfde reden die jij hebt gegeven. Het is inderdaad ons huwelijk dat centraal staat ... hihi! :-)Ga ook nog wat rondneuzen en ideetjes opdoen voor een kaartje!Bedankt voor de leuke ideetjes!
Hey,Wij hebben op onze uitnodiging wel de foto's van onzo 3 kids (4,5 2,5 en 4,5maand) erbij opgezet. ze zijn supermooi uitgekomen we hebben de foto van de kids wel links vanonder gezet onder de tekst dat zogezegd ook door de kids is gezegd maar kristof en ik staan centraal op onze uitnodiging en in het groot.Ik ben echt blij dat onze uitnodiging zo mooi is uitgekomen want had er een beetje bang voor.GroetjesMelisa
Melisamogen we de uitnodiging eens zien? Ben wel eens benieuwd :-)
Ulrike, Wauw! Wij zijn helemaal weg van jullie uitnodigingen. Echt origineel!
mercikes hilde! Veel tijd in gekropen maat het is volledig naar ons gedacht!
geef me anders je mailadres want ik zou niet weten hoe ik het hierop kan zetten anders met alle plezier.Groetjes Melisa
mijn mailadres: ine_heiremans@hotmail.comalvast bedankt!
Hey Ine ik het het verstuurd hopelijk kan je het openengroetjes
Dag Melisaik heb het goed ontvangen, bedankt! Ziet er mooi uit seg!