TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
1-12-2012
|
28-3-2012 11:38:18
ik volg dit ook even op Sophie, heb je link of foto waarop we kunnen zien wat je juist bedoeld? ideetjes mogen ook naar mij gestuurd worden wendy.mannaert@telenet.be
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
28-3-2012 12:06:09
Dag Sophie,
Onze uitnodiging is ongeveer van het prinicpe dat jij beschrijft, behalve dan dan het uitnodigingsgedeelte aan de linkerkant bij ons op de kaart zelf gedrukt is, niet op een klein kaartje. Zo heb je natuurlijk meer plaats om alle details te drukken. Dan hangt het er wel van af of dit mooi oogt bij het type uitnodiging dat jullie gekozen hebben hé.
Succes!
Groetjes
|
|
Sanne
9-7-2011
|
28-3-2012 12:08:45
Cadeautip eventueel op de uitnodiging zelf?
Wij hadden maar 2 mogelijkheden: uitgenodigd voor de hele dag of alleen voor het feest. De gegevens van het feest, dus ook locatie, hebben we op de uitnodiging zelf gezet, net als de cadeautip en de vraag om te bevestigen. Op losse kaartjes hebben we de extra informatie gezet voor de mensen die er de hele dag bij mochten zijn.
|
|
Sophie
18-8-2012
|
28-3-2012 12:48:31
Hallo allemaal,
Ik kan niet onmiddellijk een foto toevoegen, zal het vanavond nog eens proberen!
Het principe is:
- op de voorkant van de kaart hang een klein kaartje vastgemaakt met onze namen, de rest van de kaart heeft fantasiekrullen in een andere kleur - op de achterkant van deze voorkant (dus linkerbinnenzijde van de kaart) hangt het zelfde kaartje vast maar dan met "u wordt uitgenodigd op de receptie, etc" - op de rechterzijde van de binnenkant de eigenlijke uitnodiging met de gegevens van de dag zelf (uur van de wet, de kerk, etc)
--> Ik had graag op de kleine kaartjes ook geschreven wat de kadotip is en waar de zaal is, maar vrees dat het wat klein wordt.
--> Dus, wat doen jullie/zouden jullie doen: - info van adres van de zaal en kadotip aan rechtkant zetten en niet op het kleine kaartje - informeren aan de drukkker of kaartje iets groter kan gesneden worden, weet niet of het dan nog mooi is/mogelijk is voor de drukkker - uitnodiging nemen zonder apart kaartje?
|
|
Kelly
25-5-2012
|
28-3-2012 13:08:00
Op de onze uitnodiging staan onze namen, wanneer we voor de kerk trouwen en waar en ons adres. verder staat hier niets op. Op het kleine kaartje (we hebben er 1 voor avondfeest en 1 voor receptie) staat uur vermeld wanneer dit begint, plaats waar het doorgaat, onze telefoonnummers om te verwittigen en een cadeautip.
Deze kleine kaartjes hebben we gewoon tussen de uitnodiging gestoken.
|
|
Janine
30-6-2012
|
28-3-2012 18:36:52
Wij hebben speciaal geen apart kaartje voorzien, omdat dit voor de drukker ook geen verschil maakt om gewoon 2 verschillende kaarten te drukken. Voor de daggasten zocht ik wel een apart kaartje (zelf) te maken met de details op.
Groetjes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|