Terug naar overzicht
Wij trouwen op 18 mei en wij hebben gevraagd voor 13 april te bevestigen. Dat is een vrijdag. We hopen dat er veel repons komt. Maar naar een deel zal je toch altijd moeten bellen. We hebben hiervoor voldoende tijd gerekend omdat ik hierin echt geen stress wilde hebben. Zo kunnen we dat weekend de laatste mensen nog contacteren en hebben we nog voldoende tijd om alles met de zaal te regelen en een tafelplan op te stellen.Succes!
Wij trouwen op 16 juni en we hebben gevraagd om zowel bij aanwezigheid als afwezigheid iets te laten weten voor 26 mei. Op die manier hopen we reacties te voorkomen als: "oh moest ik dat ook laten weten...ik dacht dat jullie wel wisten dat wij komen". Maar toch voor het geval dat nog een dikke 3 weken gerekend om de mensen nog op te bellen waarvan we niets gehoord hebben!Lieve groetjesChantal
Wij trouwen op 19 mei en onze deadline is 1 mei. Dan heb ik nog 2 weken om rond te bellen en is een gemakkelijke datum om te onthouden.groetjes Nancy
Wij trouwen 28 april en hebben gevraagd om te bevestigen tegen 2 april. Want dat is dan nog 4 weken en dan hebben we nog wat tijd om rond te bellen en tafelschikkingen en dergelijke :-)GroetjesEffie
Wij trouwen 2 juni en wij hebben gevraagd om ten laatste 30 april iets te laten weten.
Wij trouwen 18 augustus, maar bij ons staat de deadline op 1 juli, want let de vakanties willen we niet teveel risico's nemen...
wij trouwen op 12 mei en de deadline is 12 april, dan kunnen we samen nog rondhoren wie er nog niet bevestigd heeft. voor de zaal moesten we het maar een paar dagen van tevoor laten waten, zodat ze weten hoeveel eten ze in huis moeten halen.
wij hebben ook exact een maand genomen.30 juni trouw, voor 31 mei bevestigen.
Wij hebben een 3tal weken op voorhand. voor 25 mei bevestigen en 16 juni trouw.
Wij vragen om voor 1 mei te bevestigen voor onze trouw op 25 mei. Op 15 mei moeten we het definitieve aantal + tafelschikking doorgeven aan de zaal, zo hebben we nog 2 weken tijd om mensen te bellen die nog niet verwittigd hebben (al hopen we dat dit mee zal vallen uiteraard)
Bedankt voor de reacties! Ik had ook zoiets in gedachten. Ik dacht eerst aan 23 juni, maar ik zal 13 juni nemen, denk ik. De mensen gaan die datum misschien beter onthouden aangezien het dan precies een maand vroeger is.
Wij hadden ook ongeveer een maand genomen. 2 weken op voorhand moesten we het aantal doorgeven aan de zaal en we wilden een beetje extra tijd hebben.
Wij trouwen 12 mei en hebben ook gevraagd om sowieso iets te laten weten voor 12 april.
Wij trouwen op 5 mei en onze datum om te bevestigen is 31 maart (deze week dus al). Zijn deze week begonnen met naar de mensen die nog niks hadden laten weten te mailen en te bellen. Er zijn nog zo'n 15 gasten die nog niks hebben laten weten tot nu toe.Groetjes,Silke
wij trouwen op 11 mei 2012 en hebben de datum van de bevestiging op 31 maart gezet zodat we erna nog mensen konden bellen waar we twijfelen. Moeten in de 2de week van april terug naar de zaal gaan om de tafelschikking te bespreken.
Wij trouwen op 7 juli en ik heb opgeschreven te bevestigen voor 31 mei :) ik vond dat mooier klinken dan 7 juni :p
Hey,Wij trouwen 14 april en laten de mensen verwittigen tegen 31 maart.... 4 april moeten alles doorgeven aan de feestzaal...Is meer dan vroeg genoeg.... Twee weken... Mensen zijn ook niet zo bezig met de trouw dan dat we zelf zijn... dus een maand lijkt me lang voor mensen waarvoor de trouw minder dicht is.Veel groetjes Ellen
Hoi, wij trouwen 30 juni en ik vroeg om af te melden voor 10 juni.Diegenen die niet afmelden, verwachten we dat ze komen, wordt bij ons meestal gedaan.Groetjes!
Wij trouwen 19 mei en hebben gevraagd om voor 30 april te bevestigen.Groetjes,Nadine
Hou zeker rekening met de datum waarop je het aantal aanwezigen moet doorgeven aan jouw catering.Wij moeten een maand op voorhand een schatting doorgeven, waardoor we op de uitnodiging vragen om voor 1 juni te bevestigen (zodat we midden juni diegene die nog niet hebben bevestigd kunnen opbellen)Groetjes!