Terug naar overzicht
Wij hebben gewoon de namen erop geschreven, zelfs enkel voornaam voor iedereen en zo vond ik het eigenlijk wel goed
Wij hebben alles langs gebracht. of via via met iemand meegegeven. En hebben er gewoon de voornamen opgezet :)
Hoi Martine,Wij hebben de uitnodigingen afgegeven aan onze ouders, getuigen en dichtste vrienden. Van hen stond enkel de naam erop, geen adres meer.Op de andere enveloppes hebben we van vrienden gewoon de naam en dan 'partner' gezet. Van degene van wie we beide namen wisten hebben we die er ook zo bijgezet. (zoals je voor je laatste vraag kan doen: Ann Devos & Peter.De oudere mensen die wat meer staan op etiquette begonnen we altijd met Dhr. en Mevr. P. De Vos bijvoorbeeld.Tip: Ook op elke envelop je tegenadres schrijven, want wij hebben dat voor een paar niet gedaan en had toch wel even schrik, hoor :-)Groetjes en veel succes!Effie
Hey Martine,Voor de uitnodigingen die we afgeven, zetten we er gewoon de voornamen op. Van sommige collega's van mijn verloofde weten we de naam van de echtgenoot niet, dat werd dan bijvoorbeeld 'Isabelle & echtgenoot'. Dit is wel enkel bij receptiegenodigden, voor de mensen van het feest weten we gelukkig altijd beide voornamen, dit zijn koppels waarvan we beide partners kennen.De tip van Effie ivm je tegenadres zou ik ook zeker opvolgen (voor uitnodigingen via de post), dat hebben wij ook gedaan. Je weet nooit wat de post uitsteekt hé! Groetjes en succes!Lindsy