Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

poster als uitnodiging

  27-3-2012 18:37:57
hoi wij zouden graag een soort huwelijkksposter als uitnodiging willen gebruiken. omdat onze feestzaal ook een oude cinema is en wij graag naar de film gaan .
heeft daar iemand ervaring mee
alvast bedankt

joyce
16-3-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1031


Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 18:59:01

http://www.trouwposter.nl./

Ziezo, dit lijkt me wat voor jou! ;)



natje
12-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 19:47:42

carta rosa. be
die hebben filmposters als uitnodigingen


groetjes



kim
7-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 19:35:15

Maak deze zelf in word ! En laat deze bij de drukker in poster formaat afdrukken, komt je voordelig uit. Ik heb dvd's als uitnodiging en heb de 'flap' zelf gemaakt in word en iedereen vind ze super mooi :)
Dus laat je volledig gaan ;-)



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 12:21:17

Kim, hoe heb je dat gedaan om uitnodigingen op DVD te zetten? Dat komt toch heel duur uit, niet? KLinkt wel heel leuk.

Zou het wel graag eens zien, maar dat is een beetje moeilijk he ;-)



kim
7-7-2012
 Meld misbruik29-3-2012 15:10:28

@Ine :

Zal hier eventjes reageren. Mijn uitnodigingen kwamen totaal niet duur uit hoor.
Ik heb over de 100 lege dvd doosjes gekregen van kennissen, dus dat was al een kost minder, maar in Antwerpen had ik een winkeltje gevonden waar je super goedkoop aan lege doosjes geraakt, het had mij anders 30eur gekost dus valt nog goed mee hé.
Het 'papiertje' met info van de film op dat er normaal insteekt heb ik zelf in word gemaakt, dit kan ik je altijd doormailen natuurlijk. Deze heb ik laten afdrukken in een winkeltje achter de hoek, voor 130 uitnodigingen was het 55eur. (ik had mij natuurlijk weer mistelt dus heb er veel te veel, anders was het goedkoper geweest)
En dan heb ik bij vistaprint kaartjes laten maken met een gedichtje dat we liever centjes krijgen als cado. + voor de mensen van het avondfeest heb ik een kaartje laten maken met een gedichtje dat er een dessertenbuffet aanwezig zal zijn.

Ik heb dus eigenlijk ong. 100eur kwijt voor mijn uitnodigingen. En dit kwam echt veel voordeliger uit dan uitnodigingen bij de drukker. + de reacties zijn super tof want ben de eerste in de familie die een dvd doosje heeft.
Achteraf zetten we foto's op een cd'tje/dvd'tje en geven we die af als bedankje en zo is hun doosje gevuld :)



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik29-3-2012 19:34:39

Het is super origineel maar lijkt me ook wel heel erg moeilijk om het allemaal te maken! Daar kruipt toch heel veel tijd in, niet?
Wij weten nog niet wat we gaan doen, we willen toch graag met een foto werken, maar hoe of wat ... nog geen idee! Heb het gevoel dat er nog zoveel moet geregeld worden ... zucht....



kim
7-7-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:32:13

Dat word-documentje maken heeft me een avondje tijd gekocht. En dan het formaat snijden voor de dvd'tjes is 1 avondje werk geweest met behulp van de mama :)
Als je een beetje creatief bent aangelegd is dat dus een 'makkie' :)

Gewoon alles rustig voorbereiden, je trouwt een maandje na ons zie ik, dus je hebt nog eventjes tijd he :)



Ine
4-8-2012
 Meld misbruik30-3-2012 14:47:54

Ja we hebben nog wel even tijd, dat is waar ... maar soms is het zoveel informatie ineens en panikeer ik even ;-)

Maar we blijven rusten brainstormen haha


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info