Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lastige situatie... Het vervolg

27-3-2012 10:53:37
Hey iedereen,

Hierbij het vervolg op mijn post van gisteren. Heb intussen contact gehad met mijn kameraad en heb hem gezegd dat ik hoegenaamd niet wil oordelen en blij voor hem probeer te zijn. Dat vond hij heel tof.
Nu begon ik dus over ons feest en dat ik dus zowel hem als zijn ex wil vragen, of dit ok is voor hem. Ik zou zorgen dat ze niet per se aan dezelfde tafel zouden zitten enzovoort.
En toen kwam er een reactie die ik nooit verwacht had: "Vraag mijn ex maar, ik maak daar toch geen spel van. Ik geloof niet in het huwelijk en heb toch geen zin om te komen." Tranen met tuiten heb ik al geweend! Dat hij niet in het huwelijk gelooft, is zijn goed recht, maar hij weet goed genoeg hoe graag ik hem erbij heb die dag, hoe belangrijk dit is voor mij! Man, dit doet ongelofelijk veel pijn... Mijn verloofde snapt er ook niks van, zij komen ook super met elkaar overeen en mijn vriend ging er vanuit dat hij zou komen als kameraad van ons beiden.

Een trieste bruid

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1225

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik27-3-2012 11:02:26

Geef het wat tijd en praat er binnenkort nog eens over met hem. Ze zijn pas juist uit elkaar, dus waarschijnlijk heeft hij het daar moeilijker mee dan hij wil toegeven.

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 11:23:26

Waarom zijn er toch altijd mensen die het op 't laatste eindje nog zo moeilijk kunnen/willen maken? Dat hij geen voorstander is voor een huwelijk is zijn keuze, maar als jullie inderdaad al zo lang overeen komen (en hij jou zelf als zusje aanspreekt) vind ik wél dat hij zich moet aanpassen...

Niet leuk, maar hopelijk draait hij nog bij hé Linds!

Vele groetjes, dikke knuffel
Niki

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-3-2012 11:31:55

zoals Sanne al zegt, geef het nog eventjes tijd voor wat te bekoelen. Nu persoonlijk zou ik super kwaad worden als dat zou gebeuren, ik zou zoiets zeggen als, dus voor mijn begrafenis moet ik je dan ook al niet rekenen ( ofzoiets he).

hoe verder ik ben in de voorbereidingen en hoe meer ik hier verhalen hoor, hoe meer ik snap waarom sommige mensen gewoon in het geniep trouwen

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 11:42:54

@ Sara; echt hé, op een gegeven moment kan het je niets meer schelen. Het draait toch feitelijk alleen maar rond het koppel? Alles wat je doet is nooit goed genoeg, en iedereen geeft commentaar en/of opmerkingen...

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 12:27:21

echt erg voor jullie. dat je kameraad zo een reactie kan geven is niet te geloven. hopelijk komt het alsnog in orde.

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik27-3-2012 12:45:20

@Sara: Daar zeg je zoiets. Ik heb ook niet veel meer nodig om te "elopen"
@Lindsy: Ik zou het inderdaad even laten bekoelen, misschien dan 'ns praten met hem.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik27-3-2012 14:50:06

O... dat is inderdaad echt niet leuk voor jou! Hopelijk draait hij bij, en kun jij het intussentijd wat van je afzetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info