Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje

  27-3-2012 8:30:56
Hallo,
Ik wil mijn nichtje van 8 jaar een tekstje laten voorlezen tijdens onze wettelijke trouw. Alleen vind ik niet echt iets gepast voor een kind om voor te lezen. Dit moet niet zo lang zijn, maar mag ook niet heel kort zijn.
Iemand ideetjes aub? Thx!

Stephanie
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1152


jan
12-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 8:45:19

Wij hebben hetzelfde aan de hand voor een neefje.

We dachten aan een tekst van Toon Hermans. Deze heeft mooie gedichtjes over liefde/samenzijn die niet al te lang en te moeilijk zijn.

Ik denk dat er ergens op het forum hier al topics over zijn waar je wat info kan opdoen.



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 10:10:06

Hey Stephanie en Jan,

Er is hier inderdaad eens een topic over geweest. Er bestaat een mooie tekst voor kindjes: Saartje zoekt de liefde. Het is een verhaaltje dat wel wat langer is, maar ontzettend gepast voor een huwelijk:

http://www.robbyensara.sameninhethuwelijksbootje.nl/bru...

Groetjes
Melissa



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik27-3-2012 11:14:45

misschien een apart idee maar een keertje een kinder boekenwinkel binnenstappen en een verhaaltje zoeken over de liefde, er bestaan vrij veel boekjes daarover. eventueel aan een verkoopster vragen



Nikki
22-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 12:29:25

Hey,
Het verhaal van saartje is wel leuk, maar lijkt me toch te lang voor een kind van acht hoor.
Ga een halve dag naar de bib, pluis daar alle gedichtenboeken uit en ik weet zeker dat je wel iets vindt.
Ze hebben ook dikwijls gedichten voor kinderen enzovoort.
Suc6 ermee!



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik27-3-2012 12:46:11

Het verhaal: Raad eens hoeveel ik van je hou! Vind je in boekvorm in de kinders deling van De Standaard.



delphine
9-6-2012
 Meld misbruik27-3-2012 21:54:04

Hey Jules heeft ook een héél mooie boek, 'houden van'.
Is een beetje zoals het verhaaltje van Saartje maar dan echt uit een kindermond..

Zo een boekje kan je ook kopen in de standaard en is misschien leuk om haar dan een Jules poppetje cadeau te geven :-)

Veel succes nog!



Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:23:02

Hallo,

Vorig jaar op een trouw waren twee kindjes het tekstje van hazeltje 'raad eens hoeveel ik van je hou' aan het voorlezen.
En dit was super leuk.

Het is wel een redelijk lang tekstje.

Maar wel tof.

Mvg,

Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...