TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellemieke
|
26-3-2012 21:32:05
Lindsey,
heb je je uitnodigingen al verstuurd? Ik neem aan van wel. Je zou hen kunnen zeggen dat de uitnodiging blijft gelden voor beide maar dat je liever geen nieuwe gezicht ontmoet op je trouw... En je hoeft ze natuurlijk niet naast elkaar te zetten :)
Sterkte, Ellemieke
|
|
Elke
3-8-2012
|
26-3-2012 22:19:57
Ik zou hen wel allebei met partner uitnodigen, haar dus ook iemand laten meebrengen waar ze zich goed bij voelt, en de situatie even afwachten. Het is nog twee maanden vooraleer je trouwt Zelf heb ik ook zo'n relatie van 5 jaar achter de rug, het ging niet meer, geen ruzie, als vrienden uit elkaar gegaan. Iedereen kon ook gewoon bevriend blijven met ons beiden. Net in zo'n relatie komt de breuk voor het koppel veel minder onverwachts dan voor de vrienden en is het niet vreemd dat er zo snel na de breuk al een aftasten is bij iemand anders omdat je in je hart al een tijdje geleden afscheid genomen hebt. Maar na 5 jaar doet dat voor de ander natuurlijk heel raar om je partner met iemand anders te zien. Ik herinner me dat ik heel zeker was dat ik niet meer mijn ex wou samen zijn, maar toch stond ik voor zijn neus tranen met tuiten te huilen toen ik hoorde dat hij met iemand nieuws uit ging. Gewoon omdat dat een nieuwe mijlpaal was, een soort reality check. Ikzelf heb wel alle nieuwe relaties afgeblokt tot ik helemaal klaar was voor iets nieuws. En dan vond ik plots die man waar ik eigenlijk altijd al naar zat te zoeken. Het vervolg snap je wel, we gaan trouwen, anders zat ik nu niet op dit forum. Maar eigenlijk, wat ik alles binnen beschouwing genomen het meest lastig vond, was dat gemeenschappelijke vrienden van tijdens die 5 jaar, het toch heel moeilijk vonden om mijn nieuwe partner te aanvaarden. Nu gaat het prima, maar dat verliep stroef in het begin. Ex niet willen verraden en zo van die dingen, want die had toen nog met niemand echt iets serieus gehad sinds de breuk. Ik zou erg gekwetst geweest zijn als mijn goede vriendin mij alleen had uitgenodigd wetende dat ik een partner had. Nu ja, mijn nieuwe partner kwam wel na anderhalf jaar, niet na twee weken. Maar toch ik zou als tip geven: openstaan voor de keuzes van je vrienden en niet te veel oordelen.
|
|
Shibby
3-8-2012
|
26-3-2012 23:51:30
Hoi Lindsy
Ik begrijp je probleem wel, maar als ik van jou was zou ik ze vanaf nu gewoon als twee verschillende vrienden beginnen beschouwen en niet meer als ex-partners... Ik zou hen dus allebei met partner uitnodigen (zelfs al heeft je vriendin nog geen nieuwe partner, misschien brengt ze wel iemand anders mee en dan is iedereen gelijk voor de wet: met partner). Ze kunnen dan uiteindelijk zelf nog wel beslissen wat ze doen... Misschien brengt jouw vriend zijn nieuwe vriendin zelfs niet mee?
Veel succes!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|