TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
francis en joeri
6-7-2012
|
22-3-2012 11:47:02
hey \ bij ons is het rood met wit en die kleur zitten ook in me boeket. heb Foma rozen en op onze uitnodig staan ook rozen op
gr francis
|
|
Gitte
14-4-2012
|
22-3-2012 11:56:23
Wij hebben geen paarse uitnodiging, maar mijn bruidskindjes zijn wel in het paars en ik ga voor paarse calla's als bruidsboeket. Dit omdat mijn aanstaande een paarse das had uitgekozen. Onze gasten, inclusief de suite, mogen zelf kiezen wat ze dragen, wij leggen niets op. Ik moet wel zeggen dat het niet simpel was om paarse kleding te vinden voor de kindjes. Maar 't is gelukt.
Je kan nog altijd voor de combinatie paars en fuchsia gaan, die kleuren gaan heel goed samen.
|
|
heidi
|
22-3-2012 13:38:17
toen mijn zus huwde was er ook een paarse draad doorheen alles getrokken, ik heb toen zelf haar boeketje gemaakt met ivoorkleurige rozen en 2 calla's en de steel omwikkeld met paars lint...
|
|
ilse
7-8-2010
|
22-3-2012 13:39:19
Het is inderdaad moeilijk en sommige kleuren lenen zich beter om te gebruiken voor vanalles en nog wat dan andere... Wij hebben de kleuren van mijn trouwjurk (turquoise en zwart) laten terugkomen in de uitnodigingen, het bruidsboeket (wel witte calla's maar met zwart cobrablad ertussen en een turquoise lint), de versiering (ballonnen enzo)... Als je de paarse uitnodigingen mooi vind, zou ik die gewoon nemen en dan eventueel die kleur (of een gelijkaardige-bijvoorbeeld zachter paars of lila) in een aantal kleine dingen terug laten komen (wil niet zeggen dat je de bruiskindjes helemaal in het paars moet steken hé, gewoon hier en daar een detail is meestal al genoeg om een mooi effect te krijgen)
|
|
Sophie
18-8-2012
|
22-3-2012 13:59:34
ja, ik zou idd bv witte kleedjes nemen (2 meisjes als bruidskindjes) met een kleurenlint of bolero, zeker niet volledig in kleur!
De mannen in de suite gaan allemaal in het zelfde grijze kostuum en miss is donkerpaars wat te donker, en zou lichtere of fellere tint mooier zijn (bv licht roos of fuchsia). Pffff, vind het echt moeilijk!
Die paarse uitnodiging vinden we echt mooi, was ook nog wel in het fuchia verkrijgbaar, maar dan werd de voorkant wat schreeuwerig vonden we.
Vind vooral bruidsboeket, dassen van de suite en de kleurtjes in de kleding van de kindjes dat mooi zou moeten afstemmen, miss daarom de uitnodigingen nog niet zo hard. Niet gemakkelijk!
|
|
Melissa
11-8-2012
|
22-3-2012 17:36:00
Bij ons ook een paars thema én paarse uitnodigingen. En mijn ventje zegt niet veel over mijn boeket, maar het gaat ook met paars zijn.
|
|
Nancy
19-5-2012
|
22-3-2012 19:25:38
Wij hebben ook paars wit als thema. Hier ook paarse uitnodigingen. Mijn make up is paars (daar is het mee begonnen), de kindjes hun kleedjes zijn ivoor met enkele paarse details. Mijn boeket wordt ook paars wit en mijn toekomstige heeft een donkergrijs kostuum met een paars hemd en paarswitte das.
Nog veel succes met de voorbereidingen!! Nancy
|
|
Veerle
2-7-2011
|
22-3-2012 23:19:09
Wij hadden paars, zwart en zilver als kleuren en we hebben die doorheen ons volledige huwelijk laten terugkomen: onze uitnodigingen waren zwart met zilver, mijn kleed was zwart met paarse pumps, mijn man had een zwart kostuum met een paars hemd, ik had een bruidsboeket met zwarte calla's (zijn eigenlijk donkerpaars), ons gastenboek was zwart met zilver,.....
Dus ikdenk dat je paars makkelijk overal in kan verwerken! ;)
Groetjes,
Veerle
|
|
Sophie
18-8-2012
|
23-3-2012 9:27:38
Hoi iedereen!
Bedankt voor de reacties! Hebben jullie toevallig foto's van jullie paars witte boeket? Daar ben ik nog op zoek naar ideeën.
Merciekes! Sophie
|
|
Veerle
2-7-2011
|
23-3-2012 11:28:02
Hey Sophie,
Als je mij je e-mailadres geeft, stuur ik foto'tjes door!
Groetjes,
Veerle
|
|
Sophie
18-8-2012
|
23-3-2012 13:33:28
Hey Veerle,
Dit is sophie.carpentier@hotmail.com
Mochten jullie ook nog misboekjes hebben die ik even mag inkijken ter inspiratie (eerste lezing hebben we al, maar voor de rest moet ik toch nog wat inspiratie op doen...)
Bedankt! Sophie
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|