Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adres

19-3-2012 11:38:57
Hallokes!
Een vraagske...Zet je het adres waar de kerk is ook op de uitnodiging?
Vind dit een beetje raar omdat toch iedereen weet dat een kerk alt op de markt is?
Thx!

Monica
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1086

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik19-3-2012 11:42:23

Wij zijn zelf niet voor de kerk getrouwd, dus we hadden dat probleem niet, maar sommige gemeentes hebben wel meerdere kerken, en een tijdje geleden heb ik zelf gedurende meer dan een half uur naar een kerk zitten zoeken, waardoor ik te laat was voor een begrafenis... Dus 'k zou echt kijken naar de situatie waar jullie gaan trouwen en de mening vragen van mensen rondom jullie...

LL
29-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:02:06

Wij hebben het adres erop gezet, omdat niet iedereen van de streek is. En met de GPS vinden de mensen het dan makkelijk.

Monica
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:53:19

Okeekes Thx!

er komt zoveel bij kijken dat je om den duur aan sommige dingen gaat twijfelen.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:54:05

Wij zetten het er niet op omdat we er geen plaats meer voor hebben op onze uitnodiging en er toch maar 1 kerk in Wieze is, op het dorpsplein. Iedereen die "Centrum van Wieze" ingeeft in zijn GPS, komt er automatisch op uit ;-).

Groetjes!

Evelien

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:59:20

Oei, bij ons is dat niet op een marktplein hoor, integendeel...
Wij hebben het adres er echter niet op gezet. Gewoon de naam van de kerk, de mensen kunnen het nog altijd opzoeken hé. ;-)

An
9-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 13:03:02

Bij ons staat er ook geen adres op enkel de parochie en de wijk waarin de kerk zich bevindt. De meesten van onze genodigden zijn van de streek dus we vonden het niet echt noodzakelijk.

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 13:24:57

Wij hebben het daar wel opgezet... MAAAAR het verkeerde adres!!! we hebben er het adres van onze pastoor opgezet => pure vergissing en ook niet op gelet bij het controlleren van de proef! Maarja de meesten kennen ons dorpje en weten goed genoeg waar dat de kerk ligt dusja

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 14:54:58

Wij trouwen in Hasselt en ik had het niet op de uitnodiging gezet.
Veel mensen die vragen al: "welke kerk is het?" dus tja... ik zou het er wel opzetten.

Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 14:57:13

bij ons staat al de adressen en extra info op onze website . onze website hebben we wel vermeld op dr uitnodiging

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik19-3-2012 16:07:40

Hallo,

Bij ons stond dit adres op de uitnodiging omdat de zaal langs de kerk was, dus dit nam niet meer plaats in op de uitnodiging. Er moesten ook wel wat mensen van verder komen die niet bekend waren bij ons in de buurt en als ze met de gps kwamen was het toch handig dat ze een adres hadden.

Een tweede reden was dat er bij ons, in Diepenbeek, drie kerken waren (nu nog maar twee). Dus als we gewoon de kerk in Diepenbeek vermelde zou het wel eens kunnen zijn dat ons volk aan de verkeerde kerk stond

Groetjes
Annelies

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 16:11:44

Bij ons staat het adres van de kerk op de uitnodiging. Dit omdat het helemaal niet op een marktplein ligt.
Dus als je nog enigsinds plaats hebt, zou ik het er proberen op te zetten. Heb je geen plaats meer, dan is het ook zeker niet zo heel erg denk ik.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik19-3-2012 16:36:04

Wij hebben het adres er wel opgezet omdat niet iedereen van de streek is en we er dan zeker van waren dat iedereen aan de juiste kerk stond. Dus, als je plaats hebt, zou ik het er zeker opzetten.

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:38:45

Wij zetten dit er nr op

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:53:45

Wij zetten het er ook niet op want de kerk volgt op 30 minuten na de gemeentelijke plechtigheid en t is aan den overkant van de straat. Dus ja ..

iris
30-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 20:32:52

Wij zetten het er wel op, want hier zijn echt heel veel kerken én het kerkje ligt zo wat weggemoffeld in een woonwijk, dus sommige mensen gaan echt wel even moeten zoeken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info