Terug naar overzicht
Hoi Treesje,Wij hebben onze uitnodigingen vorig jaar besteld bij CardXL.Het was een ontwerp van 2010 dus we moesten snel zijn (hebben ze dan daar voor 11 euro in stock laten staan)Omdat onze trouw in het bouwverlof valt gaan wij de uitnodigingen vroeger versturen.Je kan inderdaad een proefdruk vragen, dit gaan wij eind deze maand doen.Persoonlijk vind ik het een heel vriendelijke service (wel via mail, daar moet je natuurlijk voor zijn) dus ik raad het zeker aanGroetjes
Hey TreesjeWij hebben ons uitnodigingen gevonden op CardXl.Ik zou wel eens enkele van de uitnodigingen die jullie mooi vinden, eens laten afkomen. Zo kan je de uitnodingen toch ook eens in het "echt" bekijken en niet enkel op foto. Onze uitnodinging komt ook van CardXL. Maar wij gaan ze enkel laten maken door onze onderbuur, zij is fotograaf en maakt ook uitnodingen. Groetjes
hallo treesje,wij hebben onze uitnodigingen bij card xl besteld eerst heb ik 3 proef kaarten gevraagd en dan heb ik ze besteld en ze zijn vlug en correctgroetjes
@cindy: en zijn die proefkaarten gratis of moet je daarvoor extra betalen?
wij hebben via kaartje2go.nl besteld. Hier heb je ook een proefdruk en heel goedkoop. Wij waren heel tevreden!! Met card xl heb ik geen ervaring.groetjesnancy
proefkaarten zijn gratis, ik heb het ook zo gedaan... nu eventjes over nadenken en dan bestel ik ze ook bij card xl.
Er is een groot verschil tussen proefkaart en een proefdruk, dus wat bedoel je nu precies? Je kan gratis proefkaarten (3 stuks) opvragen en dan krijg je een kaart met gedrukte tekst die niet je eigen tekst is, maar zo kan je zien hoe de kaart in het echt is/kan worden.Als je daadwerkelijk gaat bestellen, krijg je meestal in pdf je proefdruk waarop je kan zien hou jouw tekst eruit komt te zien, maar die krijg je dus niet in je kaart. Om dit namelijk op een echte kaart te drukken valt veel te duur uit voor slechts 1 kaart.