Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

card xl

16-3-2012 13:30:11
iemand ervaring met card xl, mag je dan ook een proefdruk verwachten??

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 741

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:32:52

Hoi Treesje,
Wij hebben onze uitnodigingen vorig jaar besteld bij CardXL.
Het was een ontwerp van 2010 dus we moesten snel zijn (hebben ze dan daar voor 11 euro in stock laten staan)
Omdat onze trouw in het bouwverlof valt gaan wij de uitnodigingen vroeger versturen.
Je kan inderdaad een proefdruk vragen, dit gaan wij eind deze maand doen.
Persoonlijk vind ik het een heel vriendelijke service (wel via mail, daar moet je natuurlijk voor zijn) dus ik raad het zeker aan

Groetjes

Sara
14-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:46:12

Hey Treesje
Wij hebben ons uitnodigingen gevonden op CardXl.
Ik zou wel eens enkele van de uitnodigingen die jullie mooi vinden, eens laten afkomen. Zo kan je de uitnodingen toch ook eens in het "echt" bekijken en niet enkel op foto.
Onze uitnodinging komt ook van CardXL.
Maar wij gaan ze enkel laten maken door onze onderbuur, zij is fotograaf en maakt ook uitnodingen.
Groetjes

cindy
26-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:51:02

hallo treesje,
wij hebben onze uitnodigingen bij card xl besteld eerst heb ik 3 proef kaarten gevraagd en dan heb ik ze besteld en ze zijn vlug en correct
groetjes

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 15:10:53

@cindy: en zijn die proefkaarten gratis of moet je daarvoor extra betalen?

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 17:02:44

wij hebben via kaartje2go.nl besteld. Hier heb je ook een proefdruk en heel goedkoop. Wij waren heel tevreden!! Met card xl heb ik geen ervaring.

groetjes
nancy

Annelies

Meld misbruik16-3-2012 20:46:08

proefkaarten zijn gratis, ik heb het ook zo gedaan... nu eventjes over nadenken en dan bestel ik ze ook bij card xl.

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik19-3-2012 9:01:27

Er is een groot verschil tussen proefkaart en een proefdruk, dus wat bedoel je nu precies? Je kan gratis proefkaarten (3 stuks) opvragen en dan krijg je een kaart met gedrukte tekst die niet je eigen tekst is, maar zo kan je zien hoe de kaart in het echt is/kan worden.
Als je daadwerkelijk gaat bestellen, krijg je meestal in pdf je proefdruk waarop je kan zien hou jouw tekst eruit komt te zien, maar die krijg je dus niet in je kaart. Om dit namelijk op een echte kaart te drukken valt veel te duur uit voor slechts 1 kaart.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info