Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De mooiste moeder van de bruid!

16-3-2012 11:23:38
Hey bruidjes

Ik en mijn mama zijn woensdag naar Linea Raffaeli in Brugge gereden op zoek naar het ideale kleedje voor mijn mama EN we hebben meer dan dat gevonden!

Eerst en vooral wil ik even zeggen dat de mensen in de shop echt super super vriendelijk en behulpzaam zijn, ons mama mocht is goed "grabbelen" in de rekken, de lach op haar gezicht was goud waard. Na een paar korte jurken gepast te hebben ging ze dan toch is een lang avondkleed proberen en BAM we hadden de jurk gevonden, een prachtig lang zwart avondkleed, met een boord van witte kant in het midden, echt woow, ik had mijn mama nog nooit zo prachtig gezien en ik moest me echt inhouden om geen traantje te laten. Onze lieve papa die er spijtig genoeg niet meer bij kan zijn zou enorm fier geweest zijn op zijn prachtige vrouw.

Uiteindelijk heeft ze dan nog een paar andere lange jurken aangehad, maar die ene bleek dan toch haar jurk te zijn. Bijpassend heeft ze dan nog oorbellen, een armband, een handtasje en een kort vestje gekocht.

Een ding is zeker, mijn mama zal er prachtig uitzien :-)

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1055

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-3-2012 12:10:37

Oh, vind ik echt een ontroerend berichtje! :-)
Jullie zullen er allebei prachtig uitzien!!

groetjes

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:42:35

Hey Lynn,
Hoe leuk!!! Mijn mama en ik zijn nog op zoek naar iets voor haar, maar wie weet springen we nu wel eens binnen bij Linea Rafaeli in Hasselt :-)

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:17:55

Oh,
Super leuk..

Ik heb eens een vraag, rond welke prijsklasse liggen de jurken van Linea ongeveer?

Groetjes en nog veel plezier,

Caroline

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:06:32

Hey Caroline

De jurken zijn naar mijn mening hun prijs meer dan waard, je kan er al korte jurken vinden voor 250 euro en de prijzen voor de lange suitejurken gaan naar de 800 euro. Allemaal heel schappelijk als je vergelijkt met andere modehuizen :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...