Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums suite

16-3-2012 7:39:28
Heyhey,

Met nog 168 dagen op de teller wordt het stilaan tijd om eens rond te kijken voor huurkostuums voor de suite.

Nu vroeg ik me af welke kostuums wij het beste kunnen huren aangezien mijn ventje zijn kostuums reeds apart gekocht heeft en dit natuurlijk mooi bij elkaar moet passen. Mijn ventje heeft een zwart, zeer licht blinkend satijnen kostuum gekozen met zwarte ondervest met grijze strepen, een wit hemd en een zwarte das met grijze strepen.

Welke suitekostuums kunnen wij hier het beste bij kiezen? Ook licht blinkende (als je dit tenminste kan huren) of mischien iets anders? Zwart of grijs? ... ?

Daarnaast vroeg ik me ook af waar we het beste konden gaan kijken. Wij zijn van Aalst en zoeken dus een winkel in Oost-Vlaanderen. Ik ben tot nu toe al Style Tailors in Aalst, De Waele in St-Niklaas en Labaere in Zottegem tegengekomen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En kunnen jullie nog andere winkels aanraden?

Alvast bedankt allemaal!!

Groetjes,

Evelien.

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1091

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik16-3-2012 13:53:50

Hallo,

De keuze in kostuums voor te huren is nogal beperkt (toch de winkels waar ik gekeken heb). De ruimste keuze die ik gevonden had was zwart, antraciet en blauw... Dus ik vrees ervoor of je een licht blinkend zal vinden... hoop het natuurlijk voor jouw!

Als je voor je suite een kostuum kiest zijn dit meestal de standaard kleuren, als je naar een zwart of antraciet kostuum gaat zullen jullie sowieso bij de suite passen. Ik denk toch dat het de bedoeling is dat jullie een beetje opvallen in de suite (bij ons was dit toch zo)... Persoonlijk zou ik voor de antraciete gaan als de bruidegom in het zwart is, dan zie je duidelijk wie de bruidegom is. Ik heb al eens een huwelijk gezien waar de bruidegom hetzelfde gekleed was als de mannen van de suite, en als je ze niet kende kon je dus raden wie de bruidegom was... dit kan je vermijden als je dus voor een andere kleur kiest. En zwart kostuum voor de bruidegom en antraciete kostuums voor de suite passen (volgens mij) perfect samen!

Mijn man had een licht grijs kostuum en de mannen van de suite hadden een antraciet kostuum. Ook gehuurd, dus iedereen netjes hetzelfde met dezelfde das en hemd...

Groetjes
Annelies

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik16-3-2012 18:07:13

Wij hebben onze uiteindelijke keuze gemaakt bij Cony in Maria-Aalter. Inderdaad, zoals Annelies zegt, veel keuze is er niet bij de huurkostuums. Wij hebben gekozen voor grijze kostuums. Die passen naar het schijnt goed bij het kostuum van mijn verloofde (zoals reeds in een vorig bericht vermeld: ik mag niet weten hoe het eruit ziet).
Een satijnen kostuum zal je waarschijnlijk niet vinden tussen de huurkostuums. Ik zou bovendien ook kiezen voor iets dat wel past, maar verschilt van de kostuum van de bruidegom. Je moet kunnen zien wie de bruidegom is. Daarom zou ik kiezen voor een grijs kostuum, zo wat hetzelfde grijs als de grijze strepen van het ondervest van je verloofde. Ik denk dat zoiets de mooiste oplossing zal zijn.

inge
15-9-2012
 Meld misbruik16-3-2012 19:29:54

Hey,

wij zijn deze week naar nancy store geweest in Deinze. We hebben mijn ventje zijn kostuum meegedaan. Komt nogthans niet van daar en hebben gekeken wat er best bij past. Ik vind dat er daar redelijk wat keuze is.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-3-2012 9:35:54

Hey allemaal,

Bedankt voor de reacties!!

Ik dacht zowiezo een verschil te maken tussen mijn ventje en de rest van de suite dmv het kiezen van andere gilets maar misschien is het volledige kostuum ook geen slecht idee :-).

Groetjes!

Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...