TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lauren
15-9-2012
|
15-3-2012 15:08:45
ja, er moeten altijd mensen moeilijk doen *zucht* ik had ook gedacht dat het voor dat één dagje niet zo moeilijk zou zijn maar altijd mensen die ineens niet meer kunnen (dat zit dan in de suite), toch een kostuum kopen wanneer er is afgesproken dat er gehuurd wordt, met een rood/zwart/witte outfit afkomen terwijl er is afgesproken dat de kleuren alle tinten blauw en bruin (van beige over goud tot donkerbruin) zijn. Niet veel aan te doen vrees ik, ik kan alleen zeggen dat ik je frustraties deel ;)
|
|
Eva
23-3-2012
|
15-3-2012 15:09:27
Schoonouders, stief of echt, je hebt er altijd last mee ;D Ik weet nog altijd niet wat mijn schoonpa zal dragen. Zijn kledingkeuzes zijn nooit echt 'gepast voor de gelegenheid' maar 'k heb allang beslist dat ik het me niet zal aantrekken. Dan ziet het er maar een beetje raar uit op de foto's! Zolang mijn vriend, mijn dochter en ik maar de mooiste zijn en niemand in een lang wit kleed komt opdagen ben ik al tevreden ;D Laat het je niet van de wijs brengen hoor! Als hij er per se anders wilt uitzien moet hij dat dan maar doen.
|
|
Ulrike
28-4-2012
|
15-3-2012 15:12:37
Hoi Terry! Oh meid, laat het alsjeblieft niet aan je hart komen! Het is net alsof iedereen graag al het tegenovergestelde doet van wat het bruidspaar wil! Ik zou erop doordrammen dat hij hetzelfde kostuum aanmoet zoals al de rest hoor want tzal toch wel hij zijn die uit de noot valt bij de rest. En laat je niet doen als er nog iemand afkomt 'jomoja, als hij mag, waarom ik niet?' Zeg gewoon: jomoja, hij mocht ook niet en hij zal ook niet!
Ga voor hetgene jij wil, voor één dag mag de rest zich wel eens aanpassen!
Groetjes,
Ulrike
|
|
Annelies
1-9-2012
|
15-3-2012 15:14:14
Tgoh wij hebben de mensen de vrije keuze gegeven wat ze zullen aandoen. Ik weet ook niet of mijn schoonvader wel een kostuum zal aandoen, maar ik trek het mij echt niet aan. Het enige wat ik wel ambetant vind, is dat mijn schoonmoeder nu een wit kleed wil aandoen voor onze trouw. Ochja we zien wel.
|
|
Ellen
5-5-2012
|
15-3-2012 15:45:37
Hey,
wij hebben ook gekozen voor de suite al in een zelfde kostuum. De meesten akkoord... Mijn stiefzus wilde haar man zijn trouwkostuum laten aandoen ( dan heb ik gezegd voor iedereen gelijk, als hij hetzelfde niet aanheeft dan ist geen suite en niet op de foto's) Mijn andere stiefbroer trouwt een maand na ons, hij maakte er geen probleem van. Maar mijn andere stiefbroer is homo en ze vonden het nogal duur om 2zo'n kostuums te huren, na heel wat discussie, zijn ze toch de kostuums gaan passen... En dan komen ze af : ' amai zo'n mooi kostuums we gaan ze kopen' om kop nog staart aan te krijgen! Ik had aan de dames gevraagd een kleedje niet in zwart of wit, mijn moeder heeft een kleedje in zwart wit--> ze heeft al een ander gekocht want ik was totaal niet akkoord... Het is precies overal een beetje hetzelfde... Mensen doen alles anders dan het bruidspaar wil...jammergenoeg....
|
|
Sarah
18-5-2012
|
15-3-2012 17:07:44
Ik zou zeggen... 'als het dat maar is', er bestaan veel ergere dingen... Ik ben nog steeds van mening dat je mensen niet kan 'verplichten' om iets wel of niet te dragen. Al komt mijn schoonmoeder opdagen in een clownspak, het is en blijft een plezante dag die niet zeker niet vergald mag worden door de foute tint grijs...
|
|
Michèle
1-12-2012
|
15-3-2012 21:18:45
Ik ben zelf ook niet zo een fan van 'opgelegde' kledij. Het is inderdaad jullie dag, maar vind niet echt dat je andere mensen kan verplichten tot het dragen van bepaalde kledij. Niet iedereen wil hier geld aan uitgeven. Of misschien voelen ze zich hier helemaal niet goed in. Ik ben van mening dat iedereen op "onze" dag draagt waar hij of zij zin in heeft. Al is het rood met blauw, oranje en paarse bollen, een lang wit kleed, een zwart kleed, helemaal geen kleed een trainingspak. Het kan me echt niets schelen. Als iedereen maar zichzelf is, en zich goed voelt. Alleen dan voel ik me ook goed. Ik wil ook dragen wat ik zelf gekozen heb, en niet iets wat iemand anders voor me zal kiezen. Maar het is ieder zijn ding natuurlijk, en het wordt heel veel gedaan. Dus wie ben ik hè... Wat ik wil zeggen is, lig hier niet wakker van! Geniet van je dag, samen met je toekomstige, en de rest komt vanzelf wel! Het is de discussie toch niet waard.
|
|
Katrien
29-6-2012
|
16-3-2012 11:38:07
Goh ja, een kostuum huren valt best mee van prijs, en veel vrouwen geven automatisch hetzelfde uit voor hun kleren. Ik zit ook met hetzelfde, ik vroeg aan iedereen of ze het zien zitten om te huren, tot mijn getuige nu afkomt dat ze 't niet ziet zitten voor haar vriend. Voor dames heb ik gezegd: cocktail en geen wit. Voor de rest is het om het even.
En mijn schoonmoeder komt in het ecru ... . Ik zal daar ook maar niks op zeggen. Dat ze maar doet. Maar wit of ecru is eigenlijk echt not done! En al helemaal niet voor 't huwelijk van je oudste zoon.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|