TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Severine
26-5-2012
|
14-3-2012 21:44:09
hey,
waarom lukt dat niet? Wij hadden ons eigen ontwerp ( gebaseerd op iets wat we gezien hadden en mooi vonden), we zijn dat zelf een beetje beginnen verwerken ( gewoon in een word document) en zijn met dat naar een drukker gestapt en we hebben gezegd dat we dat wouden voor zowel de uitnodigingen, de misboekjes, de menu'tjes. De naamkaartjes hebben we niet gevraagd omdat we dat al kregen van de zaal en we dat voldoende vonden.
Wel rekening houden met het feit dat het wel duurder zal uitkomen dan als je gewoon uitnodigingen bij ava zou bestellen bijvoorbeeld.
groetjes
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
14-3-2012 21:52:18
Hey Debbie,
Waarom zou dit niet lukken? Wij hebben zelf onze menukaarten, naamkaartjes, ... gemaakt, en op basis hiervan hetzelfde lettertype gevraagd bij de drukker en dit was geen enkel probleem...
Succes Debbie ;-)
|
|
Debbie
4-5-2013
|
14-3-2012 22:12:34
Hey Tiff!
Omdat we een bepaalde uitnodiging hebben (belarto) die we willen, en die is echt heel moeilijk na te maken. Tis met allerlei krullen en speciale vormpjes, dat wil ik graag laten terugkomen op alles.
Grtjs
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
14-3-2012 22:47:46
Aja, zo... En waar bestel je de uitnodiging? Online of bij een drukker of... Bestaat er niks in dezelfde lijn? En anders gewoon het lettertype proberen door te trekken?
xx
|
|
Silke
5-5-2012
|
15-3-2012 11:41:42
Wij hebben ook een kaart van Belarto en wilden ook eerst onze misboekjes in dezelfde stijl. Daarom hadden we contact opgenomen bij Belarto en kregen toen een verschrikkelijk arrogant antwoord terug: Dat plagiaat niet geduld werd en hier een boete van meer dan 1000 euro opstaat. Wij hadden het nochtans aan hen gevraagd of ZIJ dat hadden niet dan WIJ dat gingen namaken. Maar hebben nu toch maar gewoon onze uitnodigingen van hen besteld, wel via drukker die dat verkoopt maar op hun aanraden met belarto contact opgenomen met onze vraag. Wilde na die mail eerst niets van belarto bestellen maar vinden ze zo mooi dat we niets anders vonden. Nu hebben we voor ons misboekje ongeveer hetzelfde papier genomen en heb ik met een computer programma dat ik ken zelf een ontwerp gemaakt met dezelfde kleurschakeringen als de uitnodigingen, de tekening zelf is helemaal niet hetzelfde (anders soort krul) maar past er vinden wij wel bij, ook het lettertype in het misboekje en de kaft is hetzelfde als de uitnodiging => Dus kunnen nu niet komen zagen van plagiaat en het past erbij. Ik ga ook onze enveloppendoos maken in zelfde kleuren en tekeningen als misboekje.
|
|
treesje
10-7-2012
|
15-3-2012 16:31:15
hallo, zou het lukken om de uitnodiging te fotograferen en zo de menukaart ergens anders te maken, ik denk maar bij poobies of zo??
|
|
Sara
15-6-2013
|
25-7-2012 15:20:35
De uitnodiging waar wij verliefd op zijn, heeft ook niets wat er bij past... Maar aangezien het binnen ons thema is (vintage, zwart en rood) ga ik proberen daar de lijn in door te trekken. We hebben save-the-dates gemaakt met vintage papier op de achtergrond en rood en zwarte letters en ook de kaartjes die in de uitnodiging zullen zitten (voor receptie of avondfeest), misboekjes, naamkaartjes, menukaarten en tafelplan zullen we in dezelfde stijl doen...
Ik wou ook liever dat het allemaal paste, maar ja, tegenwoordig is dat blijkbaar niet echt meer "mode" om dat te doen. Jammer, maar we passen ons wel aan ;-)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|