Terug naar overzicht
Super!
Ah wij zijn exact met hetzelfde bezig! De drukker levert onze uitnodigingen ten laatste vrijdag! Het is ook volledig een eigen ontwerp en ben zo nieuwsgierig om het eindelijk gedrukt te zien! Hier zijn de enveloppen ondertussen al geschreven. Dit weekend kan het uitdelen en versturen beginnen!
Aaah, ben blij dat jullie ze ook nog moeten versturen!!! Ik heb vanmiddag mijn eerste mini-bridezilla-moment voelen aankomen :) Mijn broer heeft onze uitnodigingen gemaakt en ik vond ze op pc supermooi, maar de proefdrukken vielen keer na keer tegen... Problemen omdat we witte letters hadden en dat ofwel keiduur was, ofwel moesten we de bruine achtergrond op wit papier laten drukken. Vandaag viel de proefdruk weer helemaal tegen, de letters waren bijna onleesbaar! Was zo teleurgesteld en wou geen 'goedgenoeg' kaartje, maar een perfect! En na een uurtje drama en frustratie, ben ik gewoon het bruin papier gaan halen zoals ik het origineel wou, met mijn broer gebeld, kleuren beetje aangepast (geen witte letters dus) en de kaartjes zélf beginnen afdrukken! En het resultaat is zoveel mooier en echt perfect wat ik wil!!! Dat wordt dus een weekje uitnodigingen printen en snijden, heb gelukkig een snijmachine op 't werk. Maar het zijn wél kaartjes waar ik 100% achtersta en ze zullen nog nét 6 weken voor datum de deur uit zijn ;)