Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save The Date

14-3-2012 7:49:56
Hey,

Wij trouwen volgend jaar en zouden save-the-date kaartjes opzenden.. op welke termijn hebben jullie dit verzonden?

Bedankt voor je reactie!

Valerie
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 802

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik14-3-2012 8:47:29

Wil ik ook wel eens weten :D
Wij hebben ze gisteren besteld en we zouden ze binnen een 3tal weken hebben

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik14-3-2012 8:51:16

Ik heb dit 5 maanden op voorhand gestuurd, zo stond het ook in het bruidsmagazine, maar natuurlijk waren de meesten er al mondeling van op de hoogte gebracht!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik14-3-2012 9:09:03

Wij hebbendit via email gedaan, met een kaartje in bijlage ongeveer 10maanden op voorhand.

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik14-3-2012 11:03:04

Wij hebben onze kaartjes 9 maanden op voorhand verstuurd en afgegeven. (Behalve mijn schoonmoeder, zij heeft de kaartjes voor haar vrienden maar 5 maanden op voorhand uitgedeeld, bij haar is het allemaal niet zo dringend...)
We hebben het zo vroeg gedaan, omdat we in de zomervakantie trouwen en veel mensen in het najaar/december al reisplannen maken voor de komende zomer. Dus gewoon om zeker te zijn dat ze de datum kenden en daar -hopelijk- rekening mee zouden houden.

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik14-3-2012 11:16:41

Wij hebben dat 6 maand op voorhand gedaan, maar dat was eigenlijk wat laat, omdat het om een trouw in de zomer gaat. Mensen boeken hun reis ook rond die tijd, dus moet je daarvoor zijn. Maar we waren net op tijd, zeiden onze gasten.
Maar ik zie dat het om mei gaat, dan zou ik voor november kiezen om ze te versturen. Dat is nog voor hele kerst-drukte maar wel dicht genoeg bij 2013. Wij kregen ook nu al een mondeling een datum door van een trouw ergens in mei of juni 2013, maar ik ben die eerlijk gezegd weeral vergeten omdat het nog zo lang is.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-3-2012 14:49:39

Hey,

Wij een maand of 8-9 op voorhand, omdat we met nogal wat mensen zitten in de medische sector, en mensen die werken in het weekend... en die vroegtijdig verlof moeten boeken wanneer ze willen komen...

Tevens omdat onze uitnodiging uit India kwamen en mms maar nu zouden zijn gearriveerd, geluk was de bestelling reeds toe gekomen in januari...

Veel groetjes Ellen

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik14-3-2012 16:10:08

Wij juist 1 jaar op voorhand!

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik14-3-2012 17:50:58

Al heel hartelijk bedankt voor de talloze reacties!!! Ik denk ook eerder net voor de kerstdrukte dus november om te trouwen in mei.. we hebben ondertussen ook de familie op de hoogte gebracht, maar heb ook de indruk dat het onthouden van onze dag iets moeilijker ligt daarom deze save the date kaartjes :)

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik16-3-2012 9:15:10

Mijn ventje heeft me eind janu 2012 ten huwelijk gevraagd, we trouwen nu 21 april al :) (jaja) en hebben een maand geleden een SAVE the DATE mail gestuurd met een leuk gedichtje,... en raad eens,...van de 120 genodigden,..kan iedereen komen!!!

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik19-3-2012 14:36:35

Super Lies!
Ik kan me er trouwens niet van ontdoen dat jij iets moet hebben met de cijfers 2 en 1 :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info