Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vistaprint gratis save the date kaartjes???

13-3-2012 20:37:18
check eens volgende link: http://www.vistaprint.be/gallery/AAMApgICAAAAAAA=/postkaarten/bewaar-de-datum-2.aspx?filter=4%3a10003%7c%7c1%2c11%3a10016%7c%7c1%2c80%3a10478%7c%7c1%2c9%3a10013%7c%7c1&xnav=pagenav&xnid=bottom

je zou hiervan gratis 100 stuks kunnen bestellen? Enkel verzendkosten betalen. Ik heb al doorgeklikt tot je aan de bestelling zit en daar staat dit effectief ook zo, een €6tal euro extra verzendkosten.

Dit kan toch bijna niet :)?

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1006

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik13-3-2012 20:59:59

Ja, toch is het zo. Je kan dan ook nog kiezen hoe snel het moet aankomen. Als je kiest voor 21 dagen moet je natuurlijk het minste betalen. Het verschil tussen het aan huis brengen of afhalen in een afhaalpunt is miniem. Wij hebben zo ook vanalles betseld voor onze trouw: 2 spandoeken, 2 balpennen, een schrift, 100 kaartjes voor suite (niet zoveel nodig hoor maar was per 100), 250 visitekaartjes, 1 stempel met ons adres, hoesje voor de visitekaartjes en dat alles voor ik denk max 30 euro! echt super dus!
Ja, wij vinden het een aanrader!!!
Groetjes, en veel succes Vicky

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik13-3-2012 21:08:25

Vicky
Super bedankt voor je reactie?
Mijn vriend heeft wat schrik dat het er nogal goedkoop zal uitzien...
Maar dan nog, als we slechts €6 moeten betalen kunnen we het maar proberen hé

groetjes

Ellemieke

Meld misbruik13-3-2012 21:38:43

Debbie,

hier enkel positieve ervaringen met Vistaprint.. Kalenders, kaartjes,...

Succes !

E.

kimberly
17-9-2012
 Meld misbruik13-3-2012 22:28:01

super, bedankt voor de tip!!
de kaartjes kan ik nu niet echt gebruiken maar je hebt mij op andere leuke ideetjes gebracht waar ik allang naar op zoek was!!!

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik13-3-2012 22:40:53

Save the dates zijn besteld ;) met alle extra opties (achterkant in kleur), 100 enveloppen, verzendkosten zitten we aan €27,03.
We hebben zo iets van als ze er toch niet zo goed uitzien als op de pc, voor die €27 is dit nog geen ramp en kunnen we nog beslissen om iets anders te nemen.

Maar als ik de reacties lees heb ik er wel vertrouwen in!

Bedankt iedereen!

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik14-3-2012 11:29:13

Ik zie dat je ze al besteld hebt, maar ik wou nog even laten weten dat onze save the date kaartje ook van vista print kwamen, zeer goed gelukt waren, en we er al veel complimenten over gekregen hebben. Btw op dinsdagavond (laat) besteld en op vrijdagochtend waren ze er al. We hadden gekozen voor het gerecyleerd papier, en ook daar waren we heel tevreden over. Het blijkt een mooi wit soort karton te zijn, dat net de juiste soort matheid heeft.
Maar ze waren wel niet gratis, we hadden daar nog nooit iets besteld of zo. Nu krijg ik vaak reclame van vistaprint voor allerlei gratis zaken, en die reclame laat ik nog even toekomen, omdat we misschien ook nog balpennen en dergelijke gaan laten toekomen.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik14-3-2012 12:07:38

Hallo Elke,
Oh super dit te lezen :)! Wij konden kiezen ivm levertijd, op 21 dagen was het goedkoopst.
Spoedbestelling was natuurlijk duurder maar dit hebben we niet nodig!

Dus zal nu drie weken wachten zijn :)! Ben benieuwd.

Ja idd, in de gaten houden die acties want zoals je zegt voor balpennen enzo kan dit wel handig zijn!

Groetjes :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info