Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, volgorde (gescheiden) ouders op trouwkaart

  11-3-2012 21:21:02
Hallo iedereen,

de kaarten worden bijna gedrukt, eerst nog de proefdruk.
Voor we de 'GO' kunnen geven nog enige twijfel over volgorde van gescheiden ouders op
trouwkaart.

Het is toch eerst de ouders van de bruid die vermeld worden en dan de ouders van de bruidegom?
In mijn geval (bruid) zijn mijn ouders gescheiden, moet dan eerst mijn papa met vrouw vernoemd worden
en dan mijn mama met man? Of andersom?

Hopelijk kan iemand helpen?

Bedankt!

letizia
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1189


benita
8-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 22:10:32

Hoi hier de zelfde situatie,

Ik ga eerst de naam van m'n moeder zetten, aangezien ik bij haar altijd gewoond heb.
Grtjes.



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik12-3-2012 11:08:58

Bij ons wat het nog simpeler, de enige namen die op de uitnodiging stonden, waren de onze, dan moet je je over zo'n zaken geen zorgen maken :)



Ann
9-6-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:13:17

Idd hier ook. Anders moesten we er 3 paren opzetten, wij hebben al kids, dus deze doen de aankondiging.



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:54:08

Wij gaan er ook enkel onze namen opzetten. Probleem opgelost! ;-)



letizia
19-5-2012
 Meld misbruik13-3-2012 6:33:36

Bedankt voor de reacties!
Er geen namen opzetten gaat nt echt. Financieel helpen onze ouders wel veel,
dus dan moeten ze er wel op staan vind ik.
Maar ik ga het dan doen zoals Benita zegt, ik woonde ook bij mijn mama, dus dan zet ik die eerst en is ze content :)
Mercikes!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 8:54:56

mijn schoonouders helpen financieel bij ons huwelijk maar mijn ouders niet.
Op onze uitnodiging staan enkel onze namen. Ze zullen op een andere manier wel in de watten gelegd worden.



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2012 11:12:42

Bij ons werd ons huwelijk volledig betaald door onze beide ouders, maar dat neemt niet weg dat het ons huwelijk was en wij het niet nodig vonden dat onze ouders op onze uitnodiging stonden...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info