Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

  11-3-2012 16:15:28
Hoi Bruidjes,

ik ben volop met de uitwerking van onze uitnodigingen bezig. Hoe ze eruit moet zien heb ik al in mijn hoofd maar HELP, de tekst wil maar niet vlotten. Ik wil een heel eenvoudige uitnodiging met een eenvoudige tekst erop. Kort en bondig! Ik vroeg me af of jullie zowel het uur van het gemeentehuis en van de kerk erop zetten? En worden de ouders vaak nog vermeld?


zo ver was ik al gekomen maar ik heb nog geen YES-gevoel:

Ann en Sam gaan trouwen!
Op zaterdag 6 juli om 13.30u geven ze elkaar het ja-woord in het gemeentehuis van ...
Om 15.30u wordt u van harte uitgenodigd voor de huwelijksviering in de kerk van ... H.
Het zou fijn zijn, mocht jij er ook bij kunnen zijn!

thuisadres:

onze ouders:

Voor het avondfeest en dansfeest geven we kleine, aparte kaartjes!

Je mag gerust al jullie ideetjes met me delen ... en hopelijk kom ik er dan snel uit!
groetjes




ann
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1563


sarah
24-8-2012
 Meld misbruik11-3-2012 17:01:00

Onze ouders worden niet vermeld en het gemeentehuis ook niet. Enkel het uur van het kerkelijk huwelijk. Gemeentehuis is vaak gelimiteerd qua aantal personen :-)



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-3-2012 17:42:50

Wij hadden het zo:

Samen met onze ouders kondigen wij
ons huwelijk aan op 21 mei 2011.

Graag nodigen we u uit voor onze
huwelijksviering in de Sint-Jozefkerk te
Hoogboom Kapellen om 15u.

Omdat we ons geluk graag willen delen,
bent u van harte welkom op ons
huwelijksfeest in feestzaal Daemshof om 19u.

Graag bevestigen voor 15 april
Kim: xxxxx • Wim: xxxxx

Ook geen gemeentehuis uur dus. Verder stond er nog ons adres op, feestadres en een cadeautip.



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik11-3-2012 18:04:43

dit was het onze:


Anika
& Bart

Daar waar liefde soms knispert en kraakt,
wordt hij ook het best gesmaakt.

Na vijf jaar, trouwen wij op 9 april 2011 om 14u00 in de ..... te .......

Ons adres:
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
Tel: xxxxxxxx

Voor ons liever geen bloemen of geschenken,
maar u mag steeds aan ons spaarvarkentje denken.
* of
rekeningnummer



en ons kleine kaartje voor de receptie was als volgt:

Anika & Bart

Heffen graag met u het glas op hunhuwelijksreceptie.

Deze gaat door op 9 april in ‘......’ te ...... van 15u30 tot 17u30.

Of u wel of niet kan komen, hadden wijgraag voor 1 maart vernomen.


en voor de ganse avond:

Anika & Bart

Heffen graag met u het glas op hunhuwelijksreceptie. Aansluitend gaan we lekker aan tafel.

Dit alles gaat door op 9 april in‘.....’ te ..... om 15u30.

Of u wel of niet kan komen, hadden wijgraag voor 1 maart vernomen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info