Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ook HELP tekst uitnodigingen

8-3-2012 21:24:16
Is er iemand die me kan helpen ? Wij moeten ook nog beginnen aan onze teksten voor de uitnodigingen , maar ik weet niet hoe er aan te beginnen .
Wij zijn Dirk en Martine , trouwen op 2 juni 2012 op het stadhuis in Lier om 11u30 . De meeste van onze gasten worden 's avonds uitgenodigd vanaf 21 u , daar worden ze ontvangen met cava en zo , en nadien zou de bruidstaart worden gegeven om dan het avondfeest te laten beginnen met openingsdans . Hebben jullie ideetjes ?

Martine
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1304

LEEN
29-6-2012
 Meld misbruik8-3-2012 21:32:24

Hallo Martine,

Wij maken een gewone uitnodiging op, die we naar iedereen versturen.
(Wij trouwen, onze namen, datum. Kerkelijke viering gaat door om zo laat en in die parochie. Burgelijk huwelijk vindt plaats om zo laat en in dat gemeentehuis.)
Wij hebben niet gekozen voor nog meer teksten e.d. gewoon eenvoudig, maar wel heel mooi vind ik zelf. (Met tekening van onze kindjes op voorkant).
Dan sluiten we hierbij aparte kaartjes, waar we dan (afhankelijk van de persoon waarnaar de uitnodiging wordt verstuurd) uitnodigen voor de receptie of het avondfeest.

Hoop dat ik jou vraag goed heb begrepen...en dat dit al een antwoord mag geven.

Succes nog!!!

Groetjes
Leen

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik8-3-2012 22:04:34

Wij hebben:

Na 14 jaar willen wij ons geluk bezegelen met een huwelijk
M&L
geven elkaar het ja-woord op zaterdag 2 juni 2012 om 12u in het Gemeentehuis van...

Wij nodigen u graag uit voor ons avondfeest met een dansje en een hapje om 20u

Gelegenheidsadres: ...

Of u al dan niet kan komen hadden wij graag voor 1 mei vernomen op
... of ...

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik8-3-2012 22:59:41

klinkt dit goed ?

Op de rechterkant van de kaart komt :

Martine en Dirk
02 juni 2012

Wij geven elkaar het ja-woord op zaterdag 02 juni 2012 om 11u30 op het stadhuis van Lier

dan helemaal onderaan :

kadotip : envellopje

Op de linkerkant komt :

Wij zeggen ja tegen elkaar
en doen dat na 7 jaar
want we kunnen alleen maar dromen
over de mooie jaren samen , die nog komen .

Graag nodigen wij u uit op het avondfeest dat zal plaats vinden vanaf 21 u voor de bruidstaart en het dansfeest

Gelegenheidsadres : ......

Dan onderaan

Of u al dan niet kan komen hadden we graag voor 12 mei vernomen op ......../........

Wat vinden jullie hier van ?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 10:20:41

Dag Martine
Ik zou volgend stukje "Graag nodigen wij u uit op het avondfeest dat zal plaats vinden vanaf 21 u voor de bruidstaart en het dansfeest" lichtjes aanpassen omdat je precies 2 keer hetzelfde zegt. Het woordje avondfeest komt voor mij ook meer over als een feest met een gans diner. Misschien eerder iets in de zin van "Graag nodigen wij u uit op ons dansfeest met bruidstaart vanaf 21 u. " ?
Succes!

evelien
25-8-2012
 Meld misbruik9-3-2012 20:58:14

Een belofte van liefde
Een belofte van trouw
Een bezegeling
IK HOU VAN JOU!
Wij trouwen op 25 augustus 2012 om 14.00 uur in de ......................Graag willen we de dag feestelijk met jullie afsluiten vanaf 18.00 uur in Feestzaal .............................Dresscode: Casual Chique with a touch of red!
Wil je dit feest niet missen? Geef ons een seintje vóór 1 juli zodat wij ons niet kunnen vergissen.
Evelien & Ingemar, …
mail + adres
Omdat wij op huwelijksreis gaan, hebben bloemen en planten geen lang bestaan. Ons huisje staat vol met spulletjes, onze rekening vol met nulletjes. Mochten jullie ons toch willen verrassen, dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen.

Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik9-3-2012 21:02:39

Hey Martine,

Wij hebben ook enkel dansfeest en deze uitnodiging gaan wij normaal nemen:

Linkerkant:

Wij gaan trouwen!

Kom je ook een feestje bouwen?

Cadeautip: (envelopje en reknr)

Telefoonnummers

Rechterkant:

16 Juni 2012,

valt er 't één en 't ander te beleven.

Want dan gaan wij elkaar het ja-woord geven

Nadat we onze krabbel hebben gezet

in het gemeentehuis te Sint-Gillis-waas,

gaan we onze liefde laten bezegelen om 13.00u

in de St-Martinuskerk op de markt te Beveren-waas.

Het begin van ons nieuwe leven

wordt gevierd door een leuk dansfeest te geven.

U bent welkom om 21.00u in zaal De Kadans,

Grote Baan 161 in 9120 Melsele.

Vergeet ons alleen niet eventjes voor 25 mei te bellen

dan kunnen wij het aantal genodigden tellen.

grtz

Martine
2-6-2012
 Meld misbruik10-3-2012 12:14:00

Bedankt voor de tips , k ga er zeker enkele gebruiken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info