Terug naar overzicht
Misschien kan je verloofde ze schrijven? grtz www.discovideo.be
Of je moeder laten (mee) adressen schrijven? Dat doe ik ook.
ik heb ook een super lelijk geschrift mijn vriend is niet veel beter dus mijn slachtoffer is mijn schoonzus . zij heeft een romantisch geschrift dat duidelijk leesbaar is . ze heeft de enveloppen van de geboorte kaartjes ook geschreven
Ik heb een mooi geschrift, zeggen ze toch... Maar dan nog twijfel ik of ik ze ga schrijven of Silvia. Zij is iemand die me lessen heeft gegeven in calligrafie en die enveloppen schrijft. Ze woont in Stabroek. Www.creatiefatelier.be groetjes
Zelf schrijven is natuurlijk wel mooier en persoonlijker maar wij hebben ook allebei niet een echt mooi geschrift.Dus zal ik ze waarschijnlijk door de printer halen. Er zijn hele mooie (handgeschreven) lettertypes. Voor onze enveloppen van onze geboortekaartjes heb ik dat ook gedaan en vond het eigenlijk ook heel mooi.Groetjes
wij hebben met stempeltjes gewerkt en een liniaal daarvoor ... letters op liniaal plakken en doppen in de inkt en voila ;) was zeer leuk op envelop
Hallo, Ik heb een (snel)cursus kalligrafie gevolgd. Dit hield in dat ik op 6 weekjes (1x per week) het volledige alfabet (incl hoofdletters) kon schrijven... Heel trots heb ik dan ook alle enveloppes geschreven met heel goede reacties. Je moet er natuurlijk wel wat tijd insteken, maar dit had ik er graag voor over.Je kan dit ook blijven gebruiken voor kerstkaartjes, verjaardagskaartjes,... ik ben in ieder geval blij dat ik dit toen gedaan heb.GroetjesAnnelies