Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lelijk geschrift!

2-3-2012 23:32:09
Hoi dames
Ik ben er nog wat vroeg mee maar toch zit ik met een probleem voor de uitnodigingen zou ik de evenloppen liefst zelf schrijven omdat ik dat mooier en persoonlijker vindt maar mijn geschrift is echt super lelijk en soms wel eens onleesbaar dan kan ik me toch niet permiteren om zelf de adressen de schrijven maar ik heb ook géén zin om er geld tegenaan te smijten want ik heb géén flauw idee wat het kost en of het wel wordt gedaan.

Femke
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1517

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik3-3-2012 2:02:25

Misschien kan je verloofde ze schrijven?
grtz www.discovideo.be

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik3-3-2012 8:32:48

Of je moeder laten (mee) adressen schrijven? Dat doe ik ook.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-3-2012 8:47:21

ik heb ook een super lelijk geschrift mijn vriend is niet veel beter dus mijn slachtoffer is mijn schoonzus . zij heeft een romantisch geschrift dat duidelijk leesbaar is . ze heeft de enveloppen van de geboorte kaartjes ook geschreven

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik3-3-2012 8:54:54

Ik heb een mooi geschrift, zeggen ze toch... Maar dan nog twijfel ik of ik ze ga schrijven of Silvia. Zij is iemand die me lessen heeft gegeven in calligrafie en die enveloppen schrijft. Ze woont in Stabroek. Www.creatiefatelier.be groetjes

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-3-2012 9:59:07

Zelf schrijven is natuurlijk wel mooier en persoonlijker maar wij hebben ook allebei niet een echt mooi geschrift.
Dus zal ik ze waarschijnlijk door de printer halen. Er zijn hele mooie (handgeschreven) lettertypes. Voor onze enveloppen van onze geboortekaartjes heb ik dat ook gedaan en vond het eigenlijk ook heel mooi.

Groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-3-2012 19:26:17

wij hebben met stempeltjes gewerkt en een liniaal daarvoor ... letters op liniaal plakken en doppen in de inkt en voila ;) was zeer leuk op envelop

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-3-2012 15:03:58

Hallo,

Ik heb een (snel)cursus kalligrafie gevolgd. Dit hield in dat ik op 6 weekjes (1x per week) het volledige alfabet (incl hoofdletters) kon schrijven... Heel trots heb ik dan ook alle enveloppes geschreven met heel goede reacties. Je moet er natuurlijk wel wat tijd insteken, maar dit had ik er graag voor over.

Je kan dit ook blijven gebruiken voor kerstkaartjes, verjaardagskaartjes,... ik ben in ieder geval blij dat ik dit toen gedaan heb.

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info